وام ازدواج در کرمانشاه یک ماهه پرداخت می گردد

به گزارش بلاگ پو، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با اشاره به رتبه برتر استان در پرداخت تسهیلات ازدواج، گفت: با کوشش بانکها این تسهیلات در استان یک ماهه پرداخت می گردد و تاخیری در این زمینه در استان نداریم.

وام ازدواج در کرمانشاه یک ماهه پرداخت می گردد

به گزارش خبرنگاران، محمدابراهیم الهی تبار در نشست با روسای شعب بانکهای استان کرمانشاه بیان کرد که بانکهای استان در شش ماهه نخست سال جاری 15 هزار و 355 فقره وام ازدواج پرداخت نموده اند.

وی همچنین با اشاره به اقدامات بانک ها در برنامه خدمات رسانی به زوار گفت: تمامی بانکهای استان در شهرهای در راستا زوار اربعین حسینی شعب کشیک خواهند داشت و با استقرار خودپردازهای متعدد ارائه خدمات می نمایند.

جانشین استاندار در ستاد اربعین حسینی استان در ادامه با اشاره به محدودیت پیش آمده در تردد زوار از مرز خسروی گفت: مشکل مرز خسروی از سوی ما نبوده و مقامات عراقی به دلایل امنیتی این محدودیت را ایجاد نموده اند.

الهی تبار با بیان اینکه روند تردد و خروج زوار از مرز خسروی در روزهای قبل از اعمال محدودیت به دو هزار نفر رسیده بود، اضافه نمود: هم اکنون نیز مرزخسروی بسته نیست و روزانه چهار هزار عراقی ورود و خروج دارند و زوار کربلا از این مرز باز می گردند و فعالیت تجاری در مرز نیز به قوت خود باقی است.

وی ابراز امیدواری کرد با رایزنی ها و کوشش های انجام شده مرزخسروی در روزهای آینده به روی زوار اربعین باز گردد.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 13062

به "وام ازدواج در کرمانشاه یک ماهه پرداخت می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وام ازدواج در کرمانشاه یک ماهه پرداخت می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید