عبدالمهدی سالگرد پیروزی بر داعش را تعطیل رسمی گفت

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران به نقل از بغداد الیوم، عادل عبدالمهدی نخست وزیر دولت پیشبرد امور عراق با صدور بیانیه ای پیروزی نیروهای مسلح این کشور در برابر گروه تروریستی داعش را تبریک گفت.

عبدالمهدی سالگرد پیروزی بر داعش را تعطیل رسمی گفت

وی در این بیانیه اعلام نمود: سالگرد پیروزی در برابر داعش و آزادسازی موصل و سرتاسر عراق از یوغ این گروه تروریستی را به همه ملت عراق صادقانه تبریک عرض می کنم.

عبدالمهدی اعلام نمود که نیروهای عراقی، دشمن را به عقب راندند، سرزمین [عراق] را آزاد کردند و با فتوای جهاد کفایی که مرجعیت عالی دینی اعلام نمود، با جوانان و سالخوردگان ملت ما، دست اتحاد دادند.

دفتر نخست وزیری عراق با انتشار این بیانیه، به نقل از عبدالمهدی گزارش داد که از همه می خواهیم قهرمانی و جانشفانی نیروهای دلیر و غیور در همه تشکیلات نیروهای مسلح از جمله ارتش، پلیس، حشد شعبی و پیشمرگه را به یاد آورند.

این مسئول عراق همچنین تأکید کرد که این پیروزی را به نیروهای مسلح و سرویس های امنیتی تبریک می گوید که همچنان با عناصر باقی مانده داعش مبارزه و از کشور و ملت و برادران تظاهرات نماینده خود دفاع می نمایند.

وی در سرانجام از نیروهای امنیتی کمال تشکر و احترام و قدردانی را داشت و به همین مناسبت، مانند سال گذشته، سه شنبه (فردا) را روز تعطیل اعلام نمود.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 17291

به "عبدالمهدی سالگرد پیروزی بر داعش را تعطیل رسمی گفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عبدالمهدی سالگرد پیروزی بر داعش را تعطیل رسمی گفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید