ایده های پارک موضوعی فضاپایه در 8 حوزه تخصصی پذیرش شدند

به گزارش بلاگ پو، مدیر پژوهش و فناوری پژوهشگاه فضایی ایران گفت: برای پذیرش ایده ها در رویداد تخصصی صنایع خلاق و فرهنگی در حوزه پارک ها و گردشگاه های موضوعی فضاپایه 8 حوزه انتخاب شدند.

ایده های پارک موضوعی فضاپایه در 8 حوزه تخصصی پذیرش شدند

به گزارش گروه فناوری خبرنگاران، طالب عبداللهی مدیر پژوهش و فناوری پژوهشگاه فضایی ایران در نشست خبری برگزاری هفته جهانی فضا در راستای آشنا کردن جامعه با دانش فضایی و نقش فناوری های فضایی در زندگی بیان نمود: در هفته جهانی فضا در پژوهشگاه فضایی علاوه بر برگزاری سمینار تخصصی در این زمینه از دانشجویان و دانش آموزان مقاطع مختلف دعوت کردیم تا در این هفته جهانی از دستاورد های علمی پژوهشگاه بازدید نمایند.

عبداللهی مذاکره با مراکز استعداد های درخشان برای حضور دانش آموزان مدارس استعداد های درخشان در پژوهشگاه فضایی به منظور بازدید از یافته های علمی این پژوهشگاه را از دیگر اقدامات این پژوهشگاه در راستای آشنا کردن جامعه با دستاورد های این حوزه ذکر کرد و یادآور شد: علاوه بر آن طی برگزاری مراسمی اقدامات پژوهشگاه در زمینه پایش سیل و برآورد های خسارات ناشی از آن معرفی خواهد شد.

وی برگزاری رویداد تخصصی صنایع خلاق و فرهنگی در حوزه پارک ها و گردشگاه های موضوعی فضا پایه را از دیگر برنامه های پژوهشگاه در هفته جهانی فضا نام برد و یادآور شد: در این رویداد کارگاه هایی برای شرکت نمایندگان برگزار خواهد شد تا بتوانند ایده های خود را به طرح های کسب و کار نزدیک نمایند.

مدیر پژوهش و فناوری پژوهشگاه فضایی ایران برگزاری این رویداد را با همکاری دانشگاه صنعتی امیرکبیر دانست و یادآور شد: این همکاری در قالب امضای تفاهم نامه ای که در سه فاز مطالعه جامع بر روی پارک های موضوعی، ایده پردازی و تهیه بسته های مالی برای عرضه به سرمایه گذاران تعریف شده است و در حال حاضر این تفاهم نامه در اجرای فاز دوم قرار گرفته است.

وی موضوعات تعریف شده برای ایده های ارسالی در این رویداد را در 8 دسته هفت آسمان، علوم پایه فضایی، فناوری فضایی، خدمات و کاربرد های فضایی، زیست فضایی، اکتشافات فضایی، موجودات فرازمینی و آسمان نماها دانست و شرح داد: علاوه بر آن شرکت نمایندگانی که خارج از این 8 دسته طرح های خود را ارسال نمایند نیز مورد پذیرش قرار می گیرند.

عبداللهی با بیان اینکه ترجیح ما این است که طرح ها به صورت تیمی ارسال گردد، اظهار کرد: شرکت نمایندگان در مرحله اول طرح ها و ایده های خود را برای دفتر مدیریت طرح پارک های موضوعی ارسال می نمایند تا آنالیز های لازم بر روی آن ها انجام گردد و پس از گردآوری، از صاحبان ایده ها و طرح های برگزیده دعوت به عمل خواهد آمد تا با تکمیل و ارائه طرح خود، آن را با سایر طرح ها و ایده ها به رقابت بگذارند.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 12657

به "ایده های پارک موضوعی فضاپایه در 8 حوزه تخصصی پذیرش شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایده های پارک موضوعی فضاپایه در 8 حوزه تخصصی پذیرش شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید