انبارلویی: آمریکایی ها تحت فشار افکار عمومی دنیا هستند ، بحران کرونا یک پدیده دنیای است

به گزارش بلاگ پو، معاون سیاسی حزب موتلفه اسلامی گفت: با شیوع کرونا در کشورمان و سنگ اندازی آمریکا برای عدم دسترسی ما به تجهیزات بهداشتی و درمانی، معلوم شد که دولت مردان آمریکایی هدفی جز خصومت با ملت ایران ندارند.

انبارلویی: آمریکایی ها تحت فشار افکار عمومی دنیا هستند ، بحران کرونا یک پدیده دنیای است

محمدکاظم انبارلویی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در تبادل نظر با خبرنگار سیاسی خبرنگاران، ضمن اشاره به رفتار فریبکارانه آمریکایی ها در برخورد با کشورمان، گفت: آمریکا در تقابل با کشورمان، منافقانه عمل می نماید و بر طبل خشونت ورزی علیه ایران می کوبد. در چند روز گذشته شاهد بودیم که چند شرکت خارجی به دلیل مراودات با کشورمان، مورد تحریم های ظالمانه قرار گرفتند و تعدادی از شخصیت ها و نهاد های ایرانی نیز، به لیست تحریم ها اضافه شده اند.

وی ادامه داد: با شیوع کرونا در کشورمان و سنگ اندازی آمریکا برای عدم دسترسی ما به تجهیزات بهداشتی و درمانی، معلوم شد که دولت مردان آمریکایی هدفی جز خصومت با ملت ایران ندارند. بحران کرونا یک پدیده دنیای است و تمام کشور های دنیا را تحت تأثیر قرار داده است.

انبار لویی با تأکید بر اینکه برای حل بحران کرونا باید همبستگی دنیای صورت بگیرد، اعلام کرد: در شرایط فعلی، تمام کشور ها سعی دارند که به یکدیگر یاری نمایند تا شهروندان خود را از این مهلکه نجات بدهند؛ یک همبستگی بین المللی به وسیله سازمان بهداشت دنیای پدید آمده است و آمریکایی ها نیز در اثر فشار افکار عمومی دنیا، گاهی مجبور می شوند که اظهارات انسان محبت آمیز ای را مطرح نمایند.

وی همچنین در مورد دروغ گویی مقامات آمریکایی، گفت: در میدان عمل می بینیم که اظهارات دولت مردان آمریکایی، پشتوانه عملى ندارد و همچنان با تحریم های فلج نماینده درگیر هستیم اما خوشبختانه ملت ایران نسبت به کشور های دیگر، در وضیعت بهتری قرار دارند. در کشور های اروپایی و امریکا، اخبارى به گوش می رسد که مردم مغازه ها را خالى نموده اند.

معاون سیاسی حزب موتلفه اسلامی مدعی شد: در کشور های اروپایی و آمریکا، بیمارستان ها با کمبود تجهیزات روبه رو هستند. ایران یک نظام کارآمد دارد و علی الخصوص درزمینه حوزه سلامت، دارای توانمندی های فراوانی هستیم. افراد مبتلا به کرونا در بیمارستا ن های مختلف کشور، بستری هستند و مردم به زندگی طبیعی خود ادامه می دهند؛ البته گفتنی است که رعایت دستورات ستاد کرونا بر همگان واجب است.

انبارلویی پیرامون عملکرد دولت در مهار بحران ویروس کرونا، توضیح داد: دولت به ویژه وزارت بهداشت در زمینه مهار بحران ویروس کرونا، فعال و هوشمند عمل نموده است. کشورمان زیرساخت های فوق العاده مستحکم در امور بهداشت ودرمان دارد. پرستاران و پزشکان در خط مقدم مقابله با کرونا هستند و تعدادى از این زحمتکشان، به خیل شهید پیوسته اند.

وی ادامه داد: به دستور مقام معظم رهبرى، نیروهاى مسلح نیز به حل این بحران یاری می نمایند و ستاد مدیریت بحران کرونا یکپارچه شده است. یک فضاى همگرایى و وحدت ملى را شاهد هستیم و اگر بخواهیم انتقادی کنیم، نمکى است که روى زخم پاشیده ایم و این کمال بی مهری است.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 22374

به "انبارلویی: آمریکایی ها تحت فشار افکار عمومی دنیا هستند ، بحران کرونا یک پدیده دنیای است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انبارلویی: آمریکایی ها تحت فشار افکار عمومی دنیا هستند ، بحران کرونا یک پدیده دنیای است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید