ماجرای عجیب ترابی؛ چطور همه را راضی کند؟

به گزارش بلاگ پو، ترابی اگر بازی کند، گلی بزند یا پاس گلی بدهد که به ضرر پرسپولیس باشد، طرفداران این تیم با او چه برخوردی خواهند کرد؟ آیا از میزان محبوبیت او، چند هفته مانده به پوشیدن پیراهن قرمز، کم نخواهد شد؟

ماجرای عجیب ترابی؛ چطور همه را راضی کند؟

به گزارش خبرنگاران ، مهدی ترابی، هم بازیکن پرسپولیس است و هم نیست. او با قراردادی رسمی به عضویت پرسپولیس در آمده اما انتقال قرضی به سایپا، فعلا پیراهن سرخ را از تن او دور نموده. ترابی که می داند از نیم فصل در ترکیب پرسپولیس بازی می نماید، برای تقابل با هم تیمی های بعدی خود با اما و اگرهای فراوانی رو به رو است. اینکه چه کند و چه اتفاق هایی برایش رخ بدهد، در شنبه سرنوشت ساز تختی تهران تعیین می گردد.

در فوتبال ایران که عرف و قواعد حرفه ای را در قریب به اتفاق حالت ها رعایت نمی نماید، بازیکنانی چون سروش رفیعی، مهدی شیری و همین مهدی ترابی هستند که می دانند باید در ادامه لیگ برای پرسپولیس بازی نمایند اما با همین پیش زمینه، در نیم فصل اول پیراهن تیم دیگری را می پوشند. اتفاقی نادر در دنیای فوتبال که بازیکن را مجبور می نماید مقابل تیم بعدی اش بازی کند. خوب یا بدش هم تعیین نیست اما اغلب دومی از اولی سبقت می گیرد.

شما جای ترابی. فکر کنید قرار است مقابل تیم بعدی تان بازی کنید. چه افکاری از ذهن تان می گذرد؟ به موفقیت تیم خودتان فکر می کنید یا تیمی که قرار است در آن بازی کنید؟ اگر بحث جام و قهرمانی باشد، با تیم دوم به دست می آید. چون شما در انتها فصل، عضو تیم فعلی تان نیستید که در صورت موفقیت، جام یا افتخاری را تصاحب کنید. مستأصل نمی مانید که چه کنید و با چه طرز فکری وارد زمین شوید؟

این سبک از نقل و انتقالات، اغلب اوقات به بن بست خورده و بازیکن، نیم فصل اول را در ضعیف ترین شکل ممکن به انتها رسانده. نمونه اش را همین حالا می توانید در لیگ ایران ببینید. سروش رفیعی که در فولاد، نه تنها درخششی نداشت بلکه بعد از چند بازی ضعیف، قراردادش را هم فسخ کرد و به تمرین پرسپولیس برگشت تا از حالا آماده بازی در نیم فصل دوم گردد.

ماجرای مهدی ترابی کمی با سروش فرق دارد اما او هم در ترکیب سایپا، آن بازیکنی نبوده که علی دایی انتظارش را داشت. بازیکنی که مثل فصول قبل، یک تنه نتیجه بازی را به سود سایپا تغییر بدهد و برای این تیم نقش ناجی را ایفا نماید. ترابی هرگز در این حد و اندازه ها نبوده و در این شرایط حالا باید مقابل پرسپولیسی بازی کند که تیم آینده اش است. خانه بعدی اش و سکوی پرتابش به فوتبال اروپا.

علی دایی باید بهترین تصمیم را درباره ترابی بگیرد. تصمیمی که هم به سود این بازیکن باشد و هم باشگاه سایپا. ترابی اگر بازی کند، گلی بزند یا پاس گلی بدهد که به ضرر پرسپولیس باشد، طرفداران این تیم با او چه برخوردی خواهند کرد؟ آیا از میزان محبوبیت او، چند هفته مانده به پوشیدن پیراهن قرمز، کم نخواهد شد؟ ترابی با این ماجرا چطور کنار بیاید؟

از طرفی دیگر، اگر ترابی بازی کند و عملکرد ضعیفی ارائه بدهد، آنوقت انتقادها را چه کند؟ انتقادهایی با مضمون اینکه او برای سایپا بازی ننموده، انرژی نگذاشته و دلیلش هم انتقال به پرسپولیس در نیم فصل عنوان می گردد. اتفاقی که در فوتبال ایران، حتی می تواند بازیکن را تا ماه ها تحت فشار قرار بدهد و از او یک فوتبالیست تمام شده بسازد.

بهترین تصمیم درباره ترابی چیست؟ دایی چه راهکاری می اندیشد؟ از ترابی استفاده نمی نماید یا نام او را در ترکیب ثابت می نویسد؟ همه این ها ابهام هایی است درباره بازی سایپا مقابل پرسپولیس و البته سرنوشتی که برای ترابی رقم خواهد خورد؟ باز هم می پرسیم، شما جای دایی بودید چه می کردید؟ جای ترابی چطور؟

2-یک

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 2408

به "ماجرای عجیب ترابی؛ چطور همه را راضی کند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماجرای عجیب ترابی؛ چطور همه را راضی کند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید