اعلام برنامه های تیم ملی فوتبال تا دیدار با ازبکستان

به گزارش بلاگ پو، برنامه تیم ملی فوتبال ایران پس از برگزاری جلسه هماهنگی اعضای کادر فنی اعلام شد.

اعلام برنامه های تیم ملی فوتبال تا دیدار با ازبکستان

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، برنامه های تیم ملی فوتبال طی هفته آینده و تا سرانجام برگزاری دیدار برابر ازبکستان به توضیح زیر اعلام شد:

شنبه 97، 6، 17 * تمرین تیم ملی از ساعت 17:30 در محل ساختمان پک واقع در مرکز ملی فوتبال ایران برگزار می گردد. * پیش از آغاز تمرین و از ساعت 17:00 و در سالن کنفرانس مرکز ملی فوتبال 3 نفر از بازیکنان با اصحاب رسانه به گفت وگو خواهند پرداخت. * 20 دقیقه ابتدایی تمرین تیم ملی برای رسانه ها باز بوده و آنها می توانند با حضور در ساختمان پک گزارش های خبری خود را تهیه نمایند. لذا رسانه های گروهی که علاقه مند به حضور در کنفرانس مطبوعاتی و تهیه گزارش هستند می بایست از ساعت 16:45 دقیقه در محل سالن کنفرانس مرکز ملی فوتبال حضور داشته باشند.

یکشنبه مورخ 97، 6، 18 * تمرینات تیم ملی در روز یکشنبه از ساعت 10 صبح و در ورزشگاه آزادی برگزار می گردد. * پیش از آغاز تمرینات و از ساعت 9:45 و در محل ورزشگاه آزادی و پیش از آغاز تمرینات، سه بازیکن با حضور در ورزشگاه آزادی پاسخگوی سوالات خبرنگاران خواهند بود. * 20 دقیقه ابتدایی تمرین روز شنبه برای اصحاب رسانه باز است و با توجه به توضیحات فوق مربوط به روز یکشنبه اصحاب رسانه می بایست از ساعت 9:30 در محل ورزشگاه آزادی حضور داشته باشند. * تیم ملی بعدازظهر روز یکشنبه تهران را به مقصد تاشکند برای برگزاری دیداری تدارکاتی ترک خواهد نمود.

دوشنبه مورخ 97، 6، 19 * بنا بر هماهنگی های به عمل آمده، تیم ملی در عصر روز دوشنبه و از ساعت 19 آخرین تمرین خود را در ورزشگاه بنیادکار ازبکستان که محل دیدار دو تیم است برگزار می نماید.

سه شنبه مورخ 97، 6، 20 * دیدار تیم های ملی ایران و ازبکستان ساعت 20 و در ورزشگاه بنیادکار برگزار خواهد شد.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 1350

به "اعلام برنامه های تیم ملی فوتبال تا دیدار با ازبکستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام برنامه های تیم ملی فوتبال تا دیدار با ازبکستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید