پیروزی پرسپولیس با 7 گل مقابل حریف لیگ فزونی ، ترکیب متفاوت پرسپولیس

به گزارش بلاگ پو، ملاقات محبت آمیز پرسپولیس و شمس آذر قزوین با 7 گل به سود شاگردان گل محمدی به سرانجام رسید.

پیروزی پرسپولیس با 7 گل مقابل حریف لیگ فزونی ، ترکیب متفاوت پرسپولیس

به گزارش خبرنگاران، نخستین ملاقات محبت آمیز پیش فصل پرسپولیس امروز از ساعت 19:10 در استادیوم کاظمی و مقابل تیم شمس آذر قزوین آغاز شد.

پیش از آغاز بازی کادر فنی دو تیم با هم خوش و بش و راجع به شرایط تیم های خود صحبت کردند.

پرسپولیس در نیمه نخست با این ترکیب وارد زمین شد:

امیررضا رفیعی، مرتضی پورعلی گنجی، وحدت هنانوف، دانیال اسماعیلی فر، محمدمهدی احمدی، سینا اسدبیگی، علیرضا عنایت زاده، امید عالیشاه، سعید صادقی، مهدی عبدی و علیرضا خدادادی (محمدحسین محمودی)

پرسپولیس بازی را هجومی آغاز کرد و در دقیقه 5 به گل نخست رسید. روی نفوذ خوب احمدی از سمت چپ و پاس رو به جلوی او در محوطه جریمه، عبدی در شش قدم با یک بغل پای دقیق گل نخست را به ثمر رساند.

در دقیقه 14، ضربه بلند بازیکنان شمس آذر را مرتضی پورعلی گنجی با ضربه سری هدفمند دور کرد که همین توپ عبدی را در موقعیت تک به تک قرار داد و او هم گل دوم خودش و پرسپولیس را زد.

در دقیقه 21، بار دیگر نفوذ احمدی از سمت چپ خطرساز شد و ارسال او به دست مدافع حریف خورد که داور این صحنه را هند تشخیص داد. امید عالیشاه پشت ضربه پنالتی نهاده شد و خلاف جهت حرکت دروازه بان گل سوم را به ثمر رساند.

در دقیقه 26، این بار امید عالیشاه از سمت چپ حرکت خوبی انجام داد و با ارسال توپ به محوطه جریمه صحنه ای شبیه گل اول خلق کرد. مهدی عبدی نیز دوباره قدر موقعیت را دانست و با گل کردن توپ خیلی زود هت تریک کرد.

در دقیقه 33، پرسپولیس به گل پنجم رسید. نکته جالب شباهت این گل با گل های اول و چهارم بود که روی حرکت و پاس گل عالیشاه و تمام کنندگی عبدی درون دروازه حریف نهاده شد تا عبدی 4 گله گردد.

نیمه نخست با همان پنج گل به سود پرسپولیس به خاتمه رسید.

در دقیقه 50، حرکت عمقی عمری پشت خط دفاع حریف باعث شد او با دروازه بان شمس آذر تک به تک گردد. عمری پس از رد شدن از گلر حریف پنالتی گرفت و ضربه پنالتی را این بار گولسیانی تبدیل به گل کرد تا بازی 6 بر صفر گردد.

در دقیقه 61، پاسکاری خوب سرخپوشان داخل محوطه جریمه حریف در نهایت با پاس رو به بیرون شهاب زاهدی به عمری ختم شد که او گل هفتم را با یک شوت محکم به ثمر رساند.

در ادامه پرسپولیس چندین موقعیت خوب دیگر برای گلزنی داشت اما بازی با همان نتیجه 7 بر صفر تمام شد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 21 تیر 1402 بروزرسانی: 21 تیر 1402 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 71854

به "پیروزی پرسپولیس با 7 گل مقابل حریف لیگ فزونی ، ترکیب متفاوت پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروزی پرسپولیس با 7 گل مقابل حریف لیگ فزونی ، ترکیب متفاوت پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید