لالیگا، توقف سویا در باسک و تقسیم امتیازات میان بتیس و اسپانیول

به گزارش بلاگ پو، دیدارهای هفته پنجم لالیگای اسپانیا با توقف شاگردان لوپتگی و تساوی سبزوسفیدپوشان آندلس برابر اسپانیول پیگیری شد.

لالیگا، توقف سویا در باسک و تقسیم امتیازات میان بتیس و اسپانیول

به گزارش خبرنگاران، در چارچوب دیدارهای هفته پنجم لیگ دسته اول فوتبال اسپانیا، امشب (یکشنبه) 2 بازی انجام شد که در اولین و مهمترین آنها تیم فوتبال سویا در خانه رئال سوسیه داد به تساوی بدون گل رضایت داد.

نتیجه این بازی که میزبان باسکی یک پنالتی داشت و میکل اویارسابال آن را به هدر داد، سویا را با 8 امتیاز در رده ششم جدول قرار داد و سوسیه داد را 10 امتیازی کرد تا به رده چهارم صعود کند.

در بازی دوم هم تیم رئال بتیس در خانه در حالی که تا واپسین دقایق از حریف خود اسپانیول جلو بود در دقیقه هشتم وقت های تلف شده نیمه دوم گل خورد و پیروزی را با تساوی 2-2 عوض کرد.

الیکس ویدال بازیکن سابق بارسلونا گل اول این بازی را در دقیقه 16 زد اما در ادامه ویلیان ژوزه در دقیقه 41 گل تساوی را برای میزبان آندلسی به ثمر رساند و نبیل فکیر هم در چهارمین دقیقه از وقت های تلف شده نیمه اول دومین گل را برای بتیس زد. بتیس از دقیقه 79 با اخراج جرمن پتزلا 10 نفره بازی را به انتها رساند تا دقیقه هشتم وقت های تلف شده 3 امتیاز را از آن خود نموده بود اما لئوناردو کابررا گل دوم را برای میهمان کاتالان به ثمر رساند تا امتیازات میان دو تیم تقسیم گردد.

با این نتیجه بتیس با 6 امتیاز و در رده یازدهم جدول نهاده شد. اسپانیول هم که در این فصل هنوز رنگ پیروزی را ندیده 3 امتیازی شد و به رده شانزدهم جدول صعود کرد.

در آخرین بازی امشب لالیگا از ساعت 23:30 به وقت تهران در نبردی مهم، رئال مادرید در خانه والنسیا به میدان خواهد رفت.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

turkeyro.ir: ترکیه: سفر بقه سرزمین زیبایی ها، استانبول، آنتالیا، آنکارا، کوش آداسی

pariha.ir: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 54670

به "لالیگا، توقف سویا در باسک و تقسیم امتیازات میان بتیس و اسپانیول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لالیگا، توقف سویا در باسک و تقسیم امتیازات میان بتیس و اسپانیول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید