قربانی: بضاعت مالی مان کم است اما در لیگ جهانی روی سکو می رویم، اسپانسرها دیگر نمی توانند از کشتی حمایت نمایند

به گزارش بلاگ پو، سرمربی تیم کشتی ستارگان ساری گفت: هرچند بضاعت مالی ما به اندازه ای نیست که بتوانیم مثل بیمه رازی با قدرت در مسابقات باشگاه های دنیا شرکت کنیم، اما روی سکو خواهیم رفت.

قربانی: بضاعت مالی مان کم است اما در لیگ جهانی روی سکو می رویم، اسپانسرها دیگر نمی توانند از کشتی حمایت نمایند

مرتضی قربانی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در مورد حضور تیمش در لیگ دنیای آزاد گفت: هنوز تیم مان تکمیل نشده است. بضاعت مالی ما به اندازه ای نیست که بتوانیم مثل بیمه رازی با قدرت در مسابقات باشگاه های دنیا شرکت کنیم. برند تجاری و تبلیغاتی کنارمان نداریم و طبیعتاً با یاری های مردمی تیم ستارگان شهر ساری را همچون چهار پنج سال گذشته که در لیگ برتر و لیگ دنیای حضور داشتیم، در این مسابقات شرکت خواهیم داد، در این وضعیت نمی توانیم با کشتی گیر خارجی قرارداد ببندیم.

وی ادامه داد: هرچند سعدالله یف برای حضور در لیگ دنیای خواهان رقم بسیار بالایی شده بود، اما با توجه به خاطرات خوبی که از ساری داشت، حاضر بود با رقم کمتر به ایران بیاید. متأسفانه شرایط مالی ما به گونه ای نیست که این رقم را هم تأمین کنیم.

قربانی در مورد اینکه چرا تیمش در لیگ برتر توانست از سعدالله یف و رسول گاژی ماگمادوف استفاده کند، توضیح داد: آن موقع به لحاظ مالی شرایطی داشتیم که می توانستیم از کشتی گیر خارجی استفاده کنیم و حامی مالی کنارمان بود، اما با توجه به شرایط اقتصادی بدی که وجود دارد، اکثر اسپانسرها دیگر حاضر نیستند به خاطر تبلیغات بیایند و در لیگ کشتی سرمایه گذاری نمایند، آنها می گویند همین که بتوانند به حیات شان ادامه دهند کافی است و هزینه ای برای تبلیغات ندارند. اگر می بینید تیمی مثل بیمه رازی فعلاً شرایط خوبی دارد، صرفاً به دلیل علاقه شدید مدیرعامل بیمه زاری به کشتی است که عاشقانه همچنان پای این رشته ورزشی ایستاده است.

این مربی مازندرانی که تیمش سال گذشته در رده سوم لیگ دنیای نهاده شد، در مورد نتایجی که نماینده ساری تاکنون در این رقابت ها به دست آورده است، تأکید کرد: این چهارمین سال متوالی است که می خواهیم در لیگ دنیای شرکت کنیم. دو سال ابتدایی در رده پنجم نهاده شدیم و سال گذشته هم بعد اینکه بیمه رازی را شکست دادیم، روی سکوی سومی نهاده شدیم. سال جاری صددرصد روی سکو خواهیم بود. بیمه رازی که با تمام ستاره های ایرانی و دنیای اش به قهرمانی فکر می نماید، اما ما هم کوشش می کنیم که روی سکو باشیم.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 3264

به "قربانی: بضاعت مالی مان کم است اما در لیگ جهانی روی سکو می رویم، اسپانسرها دیگر نمی توانند از کشتی حمایت نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قربانی: بضاعت مالی مان کم است اما در لیگ جهانی روی سکو می رویم، اسپانسرها دیگر نمی توانند از کشتی حمایت نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید