عنوان Red Dead Redemption 2 به Xbox Game Pass می آید

به گزارش بلاگ پو، جدیدترین گزارش منتشر شده از Red Dead Redemption 2 از رسیدن آن به Xbox Game Pass خبر می دهد.

عنوان Red Dead Redemption 2 به Xbox Game Pass می آید

به گزارش خبرنگار ، دنیای بازی های رایانه ای همواره مملو از خبرهای جدید است زیرا این صنعت همواره در حال پیشرفت است. برخی از عناوین ساخته شده در سال های اخیر به قدری محبوب شده اند که گیمرها از شرکت سازنده تقاضای عرضه آن برای دیگر پلتفرم ها را داشته اند. یکی از این بازی های بسیار محبوب Red Dead Redemption است.

امروز خبری در فضای مجازی منتشر شد که طرفداران عنوان Red Dead Redemption را خرسند کرد. بر اساس این خبر، مایکروسافت عنوان Red Dead Redemption 2 را به اشتراک Xbox Game Pass خود برای کنسول های Xbox One منتقل می نماید. این مسئله یک اتفاق عظیم است که باعث می گردد مشترکان در هفتم ماه مه به بازی اکشن-ماجراجویی مذکور دسترسی پیدا نمایند.

در حالی که Red Dead Redemption 2 در حال ورود به Xbox Game Pass است، Grand Theft Auto V در حال حذف شدن است، بنابراین طرفداران تنها تا 7 مه برای انجام یکی دیگر از بازی های محبوب Rockstar Games فرصت دارند.

مشترکین Xbox Game Pass می توانند Red Dead Redemption 2 را با استفاده از برنامه تلفن همراه Xbox Game Pass، بارگیری و از قبل آن را برای ماه آینده آماده نمایند. عنوان Red Dead Redemption 2 در Xbox Game Pass همچنین شامل دسترسی رایگان به دنیای مشترک Red Dead Online خواهد بود. این در حالی است که نسخه رایانه ای آن که در ماه نوامبر عرضه شد، فقط به عنوان بخشی از Xbox Game Pass برای کنسول های Xbox One در دسترس خواهد بود.

مایکروسافت هنوز هم Xbox Game Pass Ultimate را ارائه می دهد، که ترکیبی از Xbox Live Gold و Xbox Game Pass است. اشتراک ماهیانه اولیه این سرویس برای ماه اول 1 دلار است. اشتراک سرویس Xbox Game Pass به طور معمول ماهیانه 9.99 دلار قیمت دارد و هزینه نسخه Ultimate (با Xbox Live Gold) 14.99 دلار برای هر ماه است.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 25113

به "عنوان Red Dead Redemption 2 به Xbox Game Pass می آید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عنوان Red Dead Redemption 2 به Xbox Game Pass می آید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید