شمس و صالح، دستیار هرمانس شدند

به گزارش بلاگ پو، مربیان ایرانی در دوره آموزشی فوتسال با عنوان دستیار در کنار مدرس مطرح بین المللی خواهند بود.

شمس و صالح، دستیار هرمانس شدند

به گزارش خبرنگاران، ویکتور هرمانس مدرس مطرح فوتسال و سرمربی سابق ایران، هلند و تایلند قرار است از هفته آینده در دوره آموزشی سطح سه آسیا برای مربیان ایرانی تدریس کند. در این دوره حسین شمس و ناصر صالح، هرمانس را به عنوان دستیار یاری خواهند کرد. نکته جالب اینکه شمس به عنوان سرمربی و صالح به عنوان مربی راهنمایی تیم ملی ایران را در سال های 78 -79 به عهده داشتند و هرمانس جانشین آن ها در سال 80 شده بود.

این دوره از فردا(دوشنبه) شروع می گردد و در هفته نخست آن مدرسان ایرانی به بیان مطالب خود خواهند پرداخت. عباس ترابیان مقاله ای با عنوان مدیریت تیم و بازاریابی، حسین شمس مقاله ای با عنوان سیاست های آموزشی در مربیگری، ناصر صالح مقاله ای با عنوان استراتژی دفاعی و تمرکز بازیکنان در بازی، سهیل مهدی مقاله ای با عنوان باشگاه داری حرفه ای، علیرضا سهرابی مقاله ای با عنوان قوانین و مقرارت فوتسال و امیر فراشی مقاله ای با عنوان دروازه بانی در فوتسال را ارائه خواهند کرد.

ویکتور هرمانس نیز کارش را از یک شنبه هفته آینده شروع خواهد نمود. قرار است سرمربیان تیم های لیگ فزونی نیز در این دوره آموزشی حضور داشته باشند.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 11839

به "شمس و صالح، دستیار هرمانس شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شمس و صالح، دستیار هرمانس شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید