شمسایی: بانوان فوتسالیست باید با قدرت های دنیا بازی نمایند

به گزارش بلاگ پو، وحید شمسایی عضو کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی برگزاری بازی های تدارکاتی در راستای آماده سازی تیم های بانوان و آقایان را برنامه ای درست در راستای آماده سازی دانست.

شمسایی: بانوان فوتسالیست باید با قدرت های دنیا بازی نمایند

وحید شمسایی، عضو کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی در مورد حضور تیم ملی فوتسال بانوان در تورنمنت چهارجانبه روسیه گفت: قطعا مهمترین بخش موفقیت تیم بر می گردد به اردوهای تدارکاتی، بازیهای بین المللی و تمرینات مستمر. بازی با ابر قدرت های دنیا باعث می گردد تیم ها قوی شوند و در نهایت ماحصل فوتسال را تشکیل دهند. رقابت با تیم های اسپانیا، روسیه و پرتغال با توجه به رنکینگ و جایگاهی که دارند باعث می گردد تا نقاط ضعف و قوت تیم تعیین گردد. بازیکنان محک بخورند و جوان تر ها تجربه کسب نمایند. بدون شک برگزاری بازیهای تدارکاتی و حضور در تورنمنتهای مختلف برای رسیدن به اهداف تیم که همانا موفقیت در آسیا و دنیا است، یاری بسزایی می نماید. شمسایی در ادامه حرف هایش می گوید: تاکید می کنم که کسب نتیجه در این بازیها اصلا اهمیت ندارد و مهم تجربه کسب کردن بازیکنان است. بازیکنان جوان در کنار با تجربه ها قرار می گیرند و اعتماد به نفس کسب می نمایند. تنه به تنه شدن با فزونی های دنیا در فوتسال باعث رشد و ارتقا فوتسال در بانوان و حتی آقایان می گردد.

پیشکسوت فوتسال در ادامه در مورد تیم ملی فوتسال زیر 20 سال ایران که هم اکنون در تورنمنت چین تایپه به مصاف تیم های اندونزی و چین تایپه رفته و بازی برابر ژاپن را پیش رو دارد، این توضیحات را ارائه کرد:ماحصل فوتسال ایران یک استعداد نهفته است که در همین جوانان ها وجود دارد. چیزی که درباره این تیم مهم است کسب تجربه و روند رو به رشد است. باید روز به روز تجربه کسب نمایند و بهتر از قبل شوند. این تیم با حضور در تورنمنت های مختلف و همچین بازیهای تدارکاتی که پشت سر گذاشت در جهت رشد قرار می گیرد و بدون شک آینده تیم ملی فوتسال ایران را تامین می نماید و سکاندار فوتسال ایران خواهد بود. شمسایی قهرمانی در مرحله نهایی رقابت های آسیایی را یک هدف مهم برشمرد: فقط باید به قهرمانی فکر کرد. این تیم پتانسیل خوبی دارد و امیدوار به موفیتش در میادین مختلف هستیم.

3-670

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 6588

به "شمسایی: بانوان فوتسالیست باید با قدرت های دنیا بازی نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شمسایی: بانوان فوتسالیست باید با قدرت های دنیا بازی نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید