زمان وداع تلخ یک بازیکن با استقلال رسید ، آخرین فرصت برای حفظ حرمت

به گزارش بلاگ پو، عملکرد حسین حسینی و نیز جایگاه او بین طرفداران استقلال، همواره سینوسی و پرفراز و فرود بوده است.

زمان وداع تلخ یک بازیکن با استقلال رسید ، آخرین فرصت برای حفظ حرمت

بهروز رسایلی کل ماجراهای علیرضا بیرانوند یک طرف و بلاتکلیفی حسین حسینی هم یک طرف دیگر. سنگربانی که چیزی حدود یک دهه در استقلال بازی نموده، طی چند روز اخیر تماشاگر ویژه مذاکرات باشگاه با علیرضا بیرانوند، دروازه بان رقیب سنتی بوده است. او البته یک پست خداحافظی با آبی پوشان منتشر کرد، اما دست کم تا زمان تنظیم این مطلب تکلیفش روشن نشده و تعیین نیست فصل آینده برای کدام تیم بازی خواهد نمود. داستان حسینی، حکایت عجیبی است؛ بازیکنی که فارغ از کم و کیف مذاکره با بیرانوند، شاید دورانش در استقلال به انتها رسیده و برای خودش هم بهتر است حضور در فضای دیگری را تجربه کند.

پر از فراز و فرود

عملکرد حسین حسینی و نیز جایگاه او بین طرفداران استقلال، همواره سینوسی و پرفراز و فرود بوده است؛ بدون اینکه در یک سطح نسبتا ثابت، به صورت مستمر ادامه بیابد. زمانی که حسینی بعد از انتها خدمت سربازی اش از ملوان به استقلال بازگشت، خیلی از طرفداران حتی عقیده داشتند حق اوست که به جای مهدی رحمتی درون دروازه قرار بگیرد. باورکردنی نیست که یکی از برترین گلرهای تاریخ استقلال به خاطر حسینی تحت فشار قرار گرفته بود، اما به هر حال بعدتر نوبت به گلر جوان رسید که در ترکیب اصلی آبی ها بخت آزمایی کند. از اینجا به بعد شاهد یک منحنی کامل بودیم؛ از روزی که او رکورد کلین شیت پیاپی در فوتبال ایران را با 845دقیقه گل نخوردن شکست و به اوج محبوبیت رسید تا زمانی که مجموعه استقلال به این باور رسید که باید یک دروازه بان سطح بالای دیگر استخدام گردد و بر این اساس رشید مظاهری جذب شد. حسینی بعدتر دوباره خودش را احیا کرد و در لیگ بیست ویکم با دریافت دستکش طلایی، نقش مهمی در قهرمانی آبی ها ایفا کرد. فصل گذشته اما بار دیگر شاهد دامنه نزولی این منحنی بودیم؛ جایی که دست استقلال از همه جام ها کوتاه ماند و گناهش به نام حسینی نوشته شد. مخصوصا عملکرد او در دربی حذفی که آخرین بازی فصل استقلال بود، فشارها را روی این دروازه بان دوچندان کرد و یک برزخ کامل برای او ساخت.

شأن حسینی این است؟

شاید الان که شما این مطلب را می خوانید بالاخره سرنوشت پرونده کشدار علیرضا بیرانوند تعیین شده باشد. با این حال کل اتفاقاتی که در این چند روز رخ داد، در شأن کاپیتان استقلال نبود. بد است که حسین حسینی بعد از انتشار یک پست خداحافظی جدی گرفته نشده، یک گوشه بنشیند و منتظر نتیجه نهایی مذاکرات استقلال با بیرانوند باشد. یعنی اگر بیرو با آبی ها به توافق نرسید و باشگاه نتوانست یک گلر مطمئن دیگر جذب کند، حسینی قصد بازگشت به این تیم را خواهد داشت؟ آیا اعتبار و شخصیت حرفه ای او در این شرایط زیر سؤال نمی رود؟ آیا آن حجم از فحاشی مجازی که صدای همسر حسینی را هم در آورد فراموش خواهد شد؟ اصلا گیریم که حسینی برگشت و یک فصل فوق طلایی دیگر (مثل همان لیگ بیست ویکم) را هم رقم زد؛ آیا باز قرار است بعد از نخستین لغزش او شاهد ایجاد همین هجمه ها باشیم؟ شاید زمان جدایی حسینی از استقلال فرارسیده باشد؛ وداعی که حرمت دو طرف را حفظ می نماید و مانع از بدتر شدن یک تصویر 10ساله می گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 15 تیر 1402 بروزرسانی: 15 تیر 1402 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 71797

به "زمان وداع تلخ یک بازیکن با استقلال رسید ، آخرین فرصت برای حفظ حرمت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان وداع تلخ یک بازیکن با استقلال رسید ، آخرین فرصت برای حفظ حرمت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید