رضایی: بازیکنان نساجی صبوری کردند تا مسائل رفع گردد، دنبال رسیدن به هدف های بزرگ تر هستم

به گزارش بلاگ پو، محمدامین رضایی، دروازه بان تیم فوتبال نساجی قائمشهر از انگیزه های خود برای درخشش در فصل پیش رو گفت و اینکه هدف های بزرگی را دنبال می نماید.

رضایی: بازیکنان نساجی صبوری کردند تا مسائل رفع گردد، دنبال رسیدن به هدف های بزرگ تر هستم

محمدامین رضایی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران با اشاره به وضعیت فعلی نساجی و انتقال مالکیت این باشگاه گفت: بحث انتقال مالکیت باشگاه یک پروسه زمان بر است و خوشبختانه این موضوع به خاتمه رسید. در این مدت هم بازیکنان نساجی صبوری کردند تا این مسائل رفع گردد و تمرینات بسیار سختی را هم در تهران و اردوی کردان پشت سر گذاشتیم. امیدوارم که یک فصل خوب پیش روی ما باشد و نتایجی بگیریم که طرفداران خشنود شوند.

دروازه بان تیم فوتبال نساجی مازندران در ارتباط با حضور محمدرضا مهاجری در این تیم تأکید کرد: مهاجری مربی باتجربه ای است و امیدوارم که این مربی به خوبی تاکتیک های موردنظرش را در تیم جا بیندازد. ما بازیکان خوبی هم جذب کردیم و به نتیجه دریافت نساجی در لیگ آینده امیدوار هستم.

این سنگربان جوان همچنین وضعیت خود را مطلوب خواند و گفت: من هم کوشش می کنم تا در فصل جدید عملکرد بهتری نسبت به سال گذشته داشته باشم. در فصل گذشته هشت بازی در لیگ برتر انجام دادم، ولی حالا دنبال رسیدن به هدف های بزرگ تر هستم. کار کردن با هاروت ابراهیمیان (مربی دروازه بان های نساجی) هم که سال جاری به تیم ما اضافه شده است، به من یاری می نماید تا تجربیاتم بیشتر گردد. می دانم برای پیشرفت کردن نباید مغرور شوم و احتیاج به کوشش چند برابر دارم.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 9452

به "رضایی: بازیکنان نساجی صبوری کردند تا مسائل رفع گردد، دنبال رسیدن به هدف های بزرگ تر هستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رضایی: بازیکنان نساجی صبوری کردند تا مسائل رفع گردد، دنبال رسیدن به هدف های بزرگ تر هستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید