خلیل زاده: در اصفهان فقط برای فحاشی به پرسپولیس به استادیوم می آیند ، از هوادارنمان گلایه دارم

به گزارش بلاگ پو، بازیکن پرسپولیس معتقد است کسانی که در اصفهان به استادیوم می آیند فقط برای فحاشی به پرسپولیس این کار را می نمایند.

خلیل زاده: در اصفهان فقط برای فحاشی به پرسپولیس به استادیوم می آیند ، از هوادارنمان گلایه دارم

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال پرسپولیس در آخرین بازی از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا پیروز شد با نتیجه 2 بر صفر السد را شکست دهد. شجاع خلیل زاده، بازیکن پرسپولیس پس از این بازی اظهار کرد: این برد لذتی نداشت چون ما صعود نکردیم. حقمان بود که صعود کنیم اما با ناداوری آن را از ما گرفتند. از طرفدارانی که به استادیوم آمدند تشکر می کنم. از هوادارنمان گلگی دارم. امروز باید به استادیوم می آمدند و حمایت می کردند. امیدوارم پرسپولیس در فینال جام حذفی قهرمان گردد و دل طرفداران را شاد کند.

او درباره بازی با سپاهان در نیمه نهایی جام حذفی گفت: ما ترسی نداریم. بازی با سپاهان بازی سختی است و آن ها تیم خوبی هستند و مربی بزرگی دارند. امیدوارم طرفداران سپاهان مانند بازی هایی که فحاشی می نمایند در آن بازی فحاشی ننمایند. آن جا نارنجک طبیعی است و در دو، سه سال اخیر فقط فحش در اصفهان شنیدم. البته مردم اصفهان مردم خوبی هستند و دوستان زیادی در آن جا دارم ولی کسانی که به استادیوم می آیند به خاطر سپاهان نمی آیند بلکه برای فحاشی به پرسپولیس می آیند.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 7319

به "خلیل زاده: در اصفهان فقط برای فحاشی به پرسپولیس به استادیوم می آیند ، از هوادارنمان گلایه دارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خلیل زاده: در اصفهان فقط برای فحاشی به پرسپولیس به استادیوم می آیند ، از هوادارنمان گلایه دارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید