خبر پرشدن ظرفیت بهشت زهرا به هیچ وجه صحت ندارد

به گزارش بلاگ پو، شهر: رئیس سازمان بهشت زهرای تهران خاطرنشان کرد که خبر پرشدن ظرفیت بهشت زهرا به هیچ وجه صحت ندارد و مردم به جای توجه به اخبار دروغ فضای مجازی با رعایت پروتکل ها از گسترش بیماری کووید 19 جلوگیری نمایند.

خبر پرشدن ظرفیت بهشت زهرا به هیچ وجه صحت ندارد

به گزارش خبرنگار شهر، سعید خال، رئیس سازمان بهشت زهرای تهران در مصاحبه با شبکه خبر درباره انتشار خبر پر شدن ظرفیت بهشت زهرا و کمبود قبر برای متوفیان جدید کرونا گفت: به هیچ وجه چنین خبری صحت ندارد. اما به هر حال بهشت زهرا 8 ماه و اندی است که کشور و تهران در بحران است و سازمان بهشت زهرا یک سازمان ریشه دار و توانمند است و با برنامه ریزی هایی که انجام داده سعی نموده این بحران را سپری کند.

او با اشاره به اینکه این سازمان بیش از 250 روز است که در بحران سپری می نماید، اعلام کرد: همکاران کوششگر در سازمان بهشت زهرا از اوایل صبح مشغول به کار می شوند و تا وقت خارج از ساعت اداری کار می نمایند. اگر این سوال مطرح باشد که اکنون مسئله ای وجود دارد باید گفت خیر. مسئله ای در این زمینه نداریم اما اگر سوال این باشد که که ما در بحران هستیم باید بگویم که بله ما 8 ماه است که در بحران هستیم.

مدیر عامل سازمان بهشت زهرای تهران ادامه داد: از شهروندان عزیز می خواهم که به جای توجه به این شایعات فضای مجازی بیشتر پروتکل ها را رعایت نمایند. به هر حال مدیریت شهری تهران کوشش نموده است همه تمهیدات را بیاندیشد. مردم عزیز و داغداری که به این سازمان مراجعه می نمایند در نهایت تکریم و احترام مورد توجه قرار می گیرند.

او با اشاره به اینکه نزدیک بیش از 50 درصد متوفیان کرونای کشور در سایت بهشت زهرا ثبت و دفن شده اند شرح داد: به هر حال همه کارکنان آماده باش هستند و ستاد بحران تشکیل شده است. بهشت زهرا سازمان بدون تعطیلی است. شهر تهران حدودا روزانه 200 متوفی دارد به این تعداد، بیش از 150 متوفی کرونا افزوده شده است. این امر نیازمند به کار و کوشش مضاعف است و دو برابر گذشته نیازمند نیرو و کار است. با این حال تا این لحطه به حول و قوه پروردگار سعی کردیم مردم داغدار را تکریم کنیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا محدودیت درها رعایت می گردد گفت: محدودیت به آن شکل برای آن ایام (عید نوروز) بود ولی الان از 16 در بهشت زهرا 14 در بسته است دو در باب الشهدا و باب الزهرا باز است. عاجزانه از مردم می خواهیم که تنها برای تدفین به بهشت زهرا مراجعه نمایند.

او ادامه داد: سازمان بهشت زهرا یک سازمان خدمات رسان است و تعطیلی کامل بهشت زهرا اصلا امکان پذیر نیست. در روز تعداد زیادی خانواده داغدار به این سازمان مراجعه می نماید.

خال در این باره که آیا نباید به هر متوفی تعداد مشخصی کارت داده گردد که به همان تعداد به بهشت زهرا مراجعه نمایند گفت: دیروز که آدینه بود خود من به صورت کامل در بهشت زهرا دور زدم دیدم که خود خانواده ها بیشتر از 10 نفر برای هر مراسم حضور پیدا نمی نمایند. شهروندانی که نه سوم و نه هفتم و نه چهلم می گیرند نمی توانند بیشتز از این محدود شوند. اما اگر وقتی به این سازمان می آیند با حداقل افراد شرکت نمایند می توانیم خدمات بهتری ارائه بدهیم.

او اعلام کرد: بهشت زهرا آماده ارائه خدمات است و خواهشمندم به جای توجه به این اخبار تقلبی فضای مجازی، اگر مردم کادر درمان و خانواده بهشت زهرا را دوست دارند پروتکل ها را رعایت نمایند.

خال گفت: در فروردین ماه که آمار مرگ در شهر تهران به 119 نفر رسید بلافاصله بعد از رعایت خوب مردم و تعطیلی کامل در اردیبهشت ماه به 9 نفر و در کل ایران به 16 نفر رسیدیم. اکنون نیز این امر امکان پذیر است. کارمندان بهشت زهرا به صورت مجاهدانه کوشش می نمایند. اینجا دچار مشکل نخواهد شد اما به این معنا نیست که مردم پروتکل ها را رعایت ننمایند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

turkeyro.ir: ترکیه: سفر بقه سرزمین زیبایی ها، استانبول، آنتالیا، آنکارا، کوش آداسی

pariha.ir: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 36555

به "خبر پرشدن ظرفیت بهشت زهرا به هیچ وجه صحت ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبر پرشدن ظرفیت بهشت زهرا به هیچ وجه صحت ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید