تایید درگیری در رختکن پرسپولیس؟

به گزارش بلاگ پو، پس از مصاف با ذوب آهن بود که شایعه اختلاف یحیی گل محمدی و مرتضی پورعلی گنجی در فضای مجازی اوج گرفت. موضوعی که پس از تعویض پورعلی گنجی در بین دو نیمه به آن پرداخته شد، اما خیلی زود افشین پیروانی این موضوع را تکذیب کرد.

تایید درگیری در رختکن پرسپولیس؟

پورعلی گنجی که دو شب گذشته عملکرد بسیار خوبی داشت و با ضربه سر تماشایی و حرفه ای خود زمینه ساز 3 امتیاز ارزشمند برای سرخ پوشان در اهواز شد، یک روز پس از این مسابقه با انتشار یک استوری به شرح درباره حواشی روز های اخیر پرداخته است.

پورعلی گنجی در این استوری تاکید نموده که همیشه احترام به بزرگ تر از اصول ابتدایی او در فوتبال حرفه ای طی سالیان اخیر بوده و همیشه احترام بزرگ تر ها را حفظ نموده است.

پورعلی گنجی در بخش دیگری از شرحاتش اینطور نوشته است: معین بود که بعد از صحبت های به حق آقای گل محمدی و دفاع ایشان از فوتبالی ها، قرار است یک سری شایعات برای تخریب دوباره فوتبالیست ها شکل بگیرد تا با یک تیر دو نشان بزنند. هم برای پرسپولیس شایعه درست نمایند و هم در دل این شایعه افرادی را تخریب نمایند که صدای مردم هستند؛ غافل از اینکه بد کسی را انتخاب کردند. چون دوستان نزدیک و دور من، می دانند اخلاق برای من مهم تر از فوتبال است.

درنهایت مدافع ملی پوش پرسپولیس که برخلاف شایعات در هفته چهارم نیز در ترکیب اصلی قرار گرفته بود، باز هم به موضوع احترام به بزرگ تر و اهمیت این موضوع برای خود اشاره نموده و حرف هایش را انتها داده است.

منبع: همشهری

منبع: فرارو
انتشار: 10 شهریور 1402 بروزرسانی: 10 شهریور 1402 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 72319

به "تایید درگیری در رختکن پرسپولیس؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تایید درگیری در رختکن پرسپولیس؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید