افزایش 82 درصدی ترافیک پستی کشور در دوران کروناویروس

به گزارش بلاگ پو، خبرنگاران/سمنان عضو هیئت مدیره پست جمهوری اسلامی از افزایش 82 درصدی ترافیک و حجم بار در صنعت پست کشور در دوران کروناویروس اطلاع داد.

افزایش 82 درصدی ترافیک پستی کشور در دوران کروناویروس

فریبا مرادی در ملاقات با استاندار سمنان با اشاره به افزایش حجم تجارت الکترونیک در دوران کرونا اظهار کرد: صنعت پست جمهوری اسلامی ایران روز به روز به سمت گسترش تجارت الکترونیک و اجرای طرح بسته و امانت پیش می رود.

وی ادامه داد: شیوع کرونا ، سرعت فعالیت های تجارت الکترونیک را افزایش داد و موجب شد تا خانواده ها بیش از پیش به خریدهای اینترنتی و تجارت الکترونیک ترغیب شوند.

عضو هیئت مدیره پست جمهوری اسلامی از افزایش ترافیک شبکه پستی کشور به 140 میلیون بسته در دوران کرونا اطلاع داد و توضیح داد: همزمان با شیوع کرونا و افزایش تجارت الکترونیک شاهد افزایش 82 درصدی ترافیک و حجم بار در صنعت پست کشور بوده ایم.

مرادی با بیان اینکه با شیوع کرونا، حجم خریدهای اینترنتی به شکل بی سابقه ای افزایش یافته است به خدمات پست در ایام کرونا پرداخت و اظهار کرد: شعار شرکت پست در همراهی با مردم در ایام کرونا این بوده که ما در بیرون هستیم که مردم در خانه بمانند و سلامت باشند .

وی اضافه نمود: پرسنل فعال شرکت پست از عالی ترین مقام تا توزیع نمایندگان بسته های پستی در طی مدتی که از شیوع کرونا می گذرد، بدون مرخصی و با مسئولیت پذیری تمام پای کار بوده و به مردم خدمات ارائه می نمایند.

این مدیر ارشد پست کشور اعلام کرد: همزمان با شیوع کرونا در بعضی موارد، به دلیل افزایش بی سابقه ترافیک کاری شرکت پست، ظرفیت بعضی از خطوط خدماتی شرکت، جوابگوی احتیاج مردم نبود .

وی با بیان اینکه خوشبختانه نگاه سنتی مردم به پست به تدریج در حال تغییر است اضافه نمود: در حال حاضر روزانه بیش از 50 تن بار و کالای امانتی شرکت پست توسط شبکه ریلی کشور جابجا می گردد.

عضو هیئت مدیره پست جمهوری اسلامی با بیان اینکه شرکت پست، جزو ادارات خدمات ضروری کشور محسوب می گردد گفت: مجموعه همکاران من در شرکت پست جمهوری اسلامی ایران، به صورت تیمی و جهادی پای کار هستند.

مرادی ضمن عذرخواهی از بعضی تاخیرها ار ارسال مرسولات گفت: از مردم شریف ایران اسلامی و بخصوص مردم اخلاق مدار استان سمنان بدلیل بعضی تاخیرهای شکل گرفته در تحویل امانت های پستی که به دلیل ترافیک و حجم بسیار بالای کاری شرکت پست ایجاد گشت، عذر خواهی نموده و از مردم خوب کشورمان درخواست می کنیم در این زمینه سعه صدر داشته باشند.

به گزارش خبرنگاران، در آیینی با حضو عضو هیئت مدیره پست کشور و مسوولان استانی، آقاجانی به عنوان مدیرکل جدید پست استان معرفی گردید. آقاجانی جایگزین ،مشیری مدیرکل پیشین پست استان شده است.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 39203

به "افزایش 82 درصدی ترافیک پستی کشور در دوران کروناویروس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش 82 درصدی ترافیک پستی کشور در دوران کروناویروس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید