اعتراف دزد حرفه ای به 23 فقره سرقت

به گزارش بلاگ پو، خبرگزاری خبرنگاران- رئیس کلانتری 112 ابوسعید از دستگیری دزد حرفه ای لوازم خودرو و اعتراف وی به 23 فقره سرقت اطلاع داد.

اعتراف دزد حرفه ای به 23 فقره سرقت

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، سرهنگ چنگیز ایدون گفت: ماموران گشت کلانتری 112 ابوسعید حین گشت زنی در محدوده کلانتری به موتورسواری که صورت خود را با پارچه ای پوشانده بود برخورد کردند و مدتی وی را تحت مراقبت قرار دادند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه فرد مظنون، پلاک انتظامی موتورش را هم پوشانده بود و یک ساک ورزشی همراه داشت، اضافه نمود: ماموران گشت کلانتری برای آنالیز موضوع دستور توقف موتورسیکلت را صادر و پیروز شدند پس از مدتی تعقیب موتورسیکلت را توقیف نمایند.

وی ادامه دارد: در آنالیز از داخل ساک متهم سه دستگاه ضبط و ابزار مورد احتیاج برای سرقت لوازم داخل خودرو کشف و متهم به همراه اموال کشف شده به کلانتری انتقال یافت.

رئیس کلانتری ابوسعید با بیان اینکه در آنالیز سوابق متهم معین شد که وی سابقه دار بوده و 6 فقره سابقه کیفری دارد، گفت: متهم در کلانتری به 23 فقره سرقت لوازم خودرو به صورت تک نفره اعتراف کرد.

دزد لوازم خودرو پس از تکمیل تحقیقات پلیسی، برای سیر مراحل قانونی، روانه مرجع قضائی شد.

رئیس کلانتری 112 ابوسعید به رانندگان خودرو توصیه کرد: برای پیشگیری از سرقت لوازم و محتویات خودرو حتماً خودرو ها به سیستم ایمنی مجهز نمایند و از قراردادن اشیا گران قیمت در داخل خودرو خودداری کنید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 36885

به "اعتراف دزد حرفه ای به 23 فقره سرقت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتراف دزد حرفه ای به 23 فقره سرقت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید