وفادارترین بازیکنان متعلق به چه تیمی هستند؟

به گزارش بلاگ پو، بازیکنان رئال مادرید با بیش ترین حضور در این تیم وفادارترین محسوب می شوند.

وفادارترین بازیکنان متعلق به چه تیمی هستند؟

به گزارش خبرنگاران و به نقل از آس، مرکز مشاهدات بین المللی فوتبال (CIES) تحقیقاتی در رابطه با وفادارترین بازیکنان به باشگاه شان انجام داد که در این آنالیز تعیین شد رئال مادرید در این زمینه بالاتر از دیگر تیم ها قرار گرفته است. این آمار بر اساس حضور بازیکنان در باشگاه ها منتشر شده است. میانگین حضور بازیکنان رئال مادرید 5.84 سال است. ستارگانی هم چون سرخیو راموس، مارسلو و بنزما باعث شدند این آمار بالا برود.

تنها باشگاهی که تقریبا به مادرید نزدیک است، حریف قدیمی این تیم است. بازیکنان بارسلونا میانگین 5.36 سال را به ثبت رسانده اند. لیونل مسی، سرخیو بوسکتس و جرارد پیکه از قدیمی ترین بازیکنان تیم کاتالانی محسوب می شوند.

در رتبه بعدی بایرن مونیخ با 5.26 دیده می گردد. تیم بعدی ویکتوریا پلژن با 4.28 سال است. رتبه بعدی به سلتیک با 4.15 سال اختصاص دارد. در میان پنج لیگ برتر اروپایی صندلی چهارم متعلق به اتلتیکو مادرید است. کوکه، خوان فران و دیگو گودین بیش ترین سابقه حضور را در این تیم دارند. میانگین وفاداری تیم اسپانیایی 4.17 سال است.

در میان باشگاه هایی که بازیکنان حضور کم تری داشتند، تیم ایسترا 1961 کرواسی بالاتر از همه قرار گرفته است. میانگین حضور بازیکنان این تیم 0.15 سال است. این در حالی است که در میان پنج لیگ برتر اروپا نام پارما با 0.65 سال بالاتر از همه دیده می گردد. رتبه های بعدی به کان (0.74 سال)، فروزینونه (0.75سال)، اوئسکا (0.81 سال) و بولونیا (0.90 سال) اختصاص دارد.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 2166

به "وفادارترین بازیکنان متعلق به چه تیمی هستند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وفادارترین بازیکنان متعلق به چه تیمی هستند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید