هوای تهران در محدوده شرایط سالم و ناسالم برای گروه های حساس

به گزارش بلاگ پو، مدیر واحد مدل سازی و پیش بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفت: کیفیت هوای پایتخت طی امروز (24 شهریور) در محدوده شرایط سالم و ناسالم برای گروه های حساس است.

هوای تهران در محدوده شرایط سالم و ناسالم برای گروه های حساس

حسین شهبازی در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه بر اساس نتایج حاصل از پیش بینی وضعیت هواشناسی در ایستگاه مهرآباد، طی امروز (24 شهریور) جوی نسبتا آرام برقرار خواهد بود، اظهار کرد: در این روز به تدریج بر میزان ناپایداری جوی افزوده خواهد شد به گونه ای که در برخی ساعات وزش باد موثر به بزرگی 3 تا 5 متر بر ثانیه انتظار می رود.

وی ادامه داد: بر اساس نتایج پیش بینی کیفیت هوا، وضعیت کیفی هوای بیشتر مناطق شهر تهران طی امروز (24 شهریور) وزش باد در برخی ساعات افزایش موقتی غلظت ذرات معلق را به دنبال خواهد داشت.

مدیر واحد مدل سازی و پیش بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با اشاره به اینکه با تداوم این شرایط جوی طی فردا (25 شهریور) برای برخی ساعات وزش باد موثر با جهت غالب جنوبی - جنوب غربی پیش بینی می گردد، توضیح داد: بر این اساس احتمال می رود تا فردا بر غلظت ذرات معلق به طور نسبی افزوده گردد.

به گفته شهبازی همچنین تا روز آینده دما هوا در پایتخت روند افزایشی خواهد داشت.

وی در انتها با بیان اینکه کیفیت هوای 24 ساعت گذشته تهران منتهی به 8 صبح امروز با شاخص میانگین 88 در شرایط سالم قرار داشت، گفت: کیفیت هوای هم اکنون پایتخت نیز با شاخص میانگین 88 همچنان در شرایط سالم است.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 1624

به "هوای تهران در محدوده شرایط سالم و ناسالم برای گروه های حساس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هوای تهران در محدوده شرایط سالم و ناسالم برای گروه های حساس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید