نشست هماهنگی میزبانی از مرحله نیمه نهایی و فینال احتمالی آسیا در تهران

به گزارش بلاگ پو، نشست ویژه اجرایی پیرامون میزبانی از مسابقه نیمه نهایی و فینال احتمالی لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا با حضور مسئولین فدراسیون فوتبال و نمایندگان باشگاه پرسپولیس در محل فدراسیون برگزار گردید.

نشست هماهنگی میزبانی از مرحله نیمه نهایی و فینال احتمالی آسیا در تهران

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، با توجه به استانداردهای ویژه برگزاری مسابقه نیمه نهایی و همچنین فینال رقابت های لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا، به دعوت دبیرکل فدراسیون فوتبال نشست ویژه ای با حضور مسئولان فدراسیون و باشگاه میزبان، همچنین نماینده استادیوم آزادی در محل فدراسیون فوتبال برگزار گردید.

در این نشست با توجه به آخرین نکات اعلام گردیده از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا هماهنگی های لازم در خصوص برگزاری مسابقات نیمه نهایی بین تیم های پرسپولیس ایران و السد قطر همچنین میزبانی احتمالی از بازی برگشت مرحله فینال رقابت ها در تهران صورت پذیرفت.

براین اساس در صورت صعود تیم فوتبال پرسپولیس ایران به بازی فینال، تهران میزبان 150 میهمان ویژه از فیفا، یوفا و AFC خواهد بود که ضروری است تمهیدات مورد احتیاج به منظور پذیرایی از میهمانان و مقامات عالی رتبه فوتبال دنیا، آسیا و اروپا اندیشیده گردد.

همچنین شهر میزبان مسابقه فینال لیگ قهرمانان آسیا که روز 19 آبان ماه برگزار خواهد شد، یک روز پیش از برگزاری بازی فینال میزبان نشست کمیته مسابقات AFC خواهد بود که در صورت صعود پرسپولیس به فینال، این نشست هم در تهران برگزار می گردد.

هماهنگی و انجام تدابیر لازم به منظور برگزاری مراسم اختتامیه بازی ها، اهدای جوایز و دیگر آیتم های اعلام گردیده از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا دیگر موضوعات مطرح گردیده در این نشست بودند.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 1970

به "نشست هماهنگی میزبانی از مرحله نیمه نهایی و فینال احتمالی آسیا در تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشست هماهنگی میزبانی از مرحله نیمه نهایی و فینال احتمالی آسیا در تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید