فوتبال دنیا، دیه گو سیمئونه: نیمکت اتلتیکومادرید قدرت تیم های صدرنشین لالیگا را ندارد

به گزارش بلاگ پو، فوتبال دنیا - با وجود سرمایه گذاری قابل قبول اتلتیکومادرید در تابستان سال جاری، دیه گو سیمئونه هنوز معتقد است که تیمش به اندازه رئال مادرید و بارسلونا مهره ندارد.

فوتبال دنیا، دیه گو سیمئونه: نیمکت اتلتیکومادرید قدرت تیم های صدرنشین لالیگا را ندارد

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال اتلتیکومادرید شب گذشته (یکشنبه) در هفته هشتم لالیگا میهمانش رئال بتیس را یک بر صفر شکست داد و با 15 امتیاز بالاتر از رئال مادرید در رده سوم جدول نهاده شد. با این حال همچنان به نظر می رسد که این تیم با وجود سرمایه گذاری های تابستانی اش برای خرید بازیکن از شرایط ایده آل فاصله دارد به خصوص که از 24 امتیاز ممکن 9 امتیاز از دست داده است.

دیه گو سیمئونه پس از چهارمین برد این فصل تیمش در لالیگا، گفت: تیم های بالای جدول به خاطر کیفیت بازیکنانی که روی نیمکت شان دارند، صدرنشین هستند. ما بعد از بازی مقابل ایبار، ثبات بیشتری در بازی ، ریتم، موقعیت ها و فشار آوردن به حریف نشان داده ایم. کالینیچ، لمار و رودریگر الان بیش از پیش در بازی ما نقش ایفا می نمایند و در میان بازیکنانی که به تازگی به جمع ما ملحق گردیده اند هم آریاس و ژلسون هنونز احتیاج دارند که بیشتر بازی نمایند.

سیمئونه ادامه داد: فصل را با قهرمانی در سوپرجام اروپا مقابل رئال مادرید شروع کردیم و بعد از آن هم برابر والنسیا بازی خوبی به نمایش گذاشتید اما بعد از آن مقابل رایووایکانو و سلتاویگو به نتیجه دلخواه نرسیدیم هرچند پس از بازی مقابل ایبار دوباره پیشرفت کردیم. من خوشحالم که با وجود غایبانی که داشته ایم، توانستیم مقابل یک تیم خوب عملکرد خوبی ارائه کنیم، یکی که از نظر دفاعی بسیار منسجم بود. جدول رده بندی لالیگا

سرمربی آرژانتینی روخی بلانکو در ادامه تأکید کرد بابت اینکه تیمش تنها با یک گل بازی را برد نگران نیست. او مطرح کرد: موقعیت های گلزنی ما بعد از گلی که زدیم، آنقدرها زیاد نبود اما من همه جوانب بازی را در نظر می گیرم و برایم مهم نیست که تیمم با یک گل برنده گردد یا دو گل. تیم ما الان نسبت به گذشته بهتر است و بازیکن بهتری هم دارد. وقتی مهره های بهتری داشته باشد، تیم هم قویتر می گردد. ساختار تیم مان هم همان ساختاری است که در 7 سال اخیر داشته ایم. نقش سرمربیان مهم است چون آنها بهتر از هر شخص دیگری بازیکنان تیم شان را می شناسند. اگر من توماس را به جای کالینیچ به میدان می فرستم به این خاطر است که فکر می کنم با او می توانیم بازی را ببریم. من به دفاع فکر نمی کنم بلکه در فکر به بالا بردن تملک توپ مان هستم.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 2145

به "فوتبال دنیا، دیه گو سیمئونه: نیمکت اتلتیکومادرید قدرت تیم های صدرنشین لالیگا را ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، دیه گو سیمئونه: نیمکت اتلتیکومادرید قدرت تیم های صدرنشین لالیگا را ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید