فراخوان نمایشگاه عکس توسعه اقتصادی استان تهران از دریچه دوربین

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، ضیاء الدین صبوری ظهر شنبه در جمع خبرنگاران از فراخوان نمایشگاه عکس توسعه اقتصادی استان تهران از دریچه دوربین اطلاع داد و گفت: با توجه به تجربه برگزاری نمایشگاه اینفوگرافی دستاوردهای دور نخست سفر استاندار و مدیران استانی به شهرستان های استان اعلام میکنیم که همزمان با برنامه های بزرگداشت هفته دولت نمایشگاهی با عنوان استان تهران در آینه تدبیر و توسعه برگزار می گردد.

فراخوان نمایشگاه عکس توسعه اقتصادی استان تهران از دریچه دوربین

صبوری در ادامه اضافه نمود: این نمایشگاه طی دو مرحله، ابتدا به مدت یک هفته در زیرگذر چهارراه ولیعصر(عج) و ایستگاه مترو تئاتر شهر و سپس همزمان با برگزاری جشنواره شهید رجایی در محل استانداری تهران برگزار گردیده است. وی بیان داشت:با توجه به اهمیت و ضرورت ارزیابی بازخورد سفرهای دور دوم استاندار و مدیران استانی به شهرستان های استان، این اداره کل در نظر دارد نمایی از کوشش های استانداری در راستای برطرف مسائل صنعتگران و سرمایه گذاران و تسهیل امر فراوری در سال حمایت از کالای ایرانی را در نمایشگاهی تحت عنوان توسعه اقتصادی استان تهران از دریچه دوربین در معرض دیدگان شهروندان و مخاطبان استان قرار دهد. براساس فراخوان اعلام گردیده؛ مدیران روابط عمومی فرمانداری ها تصاویر قابل ارائه با مشخصات زیر را با استفاده از مستندات تصویری دستگاه و همچنین آثار و تصاویر خبری خبرنگاران و عکاسان شهرستان متبوع، تهیه و در یک لوح فشرده تا تاریخ 12 مهرماه امسال به منظور شرکت در نمایشگاه فوق الذکر به واحد سمعی و بصری استانداری تهران ارسال کنند. صبوری بیان داشت: رویکرد و مفاهیم مورد انتظار در انتخاب تصاویر شامل؛ توسعه اقتصادی، تحقق شعار سال، اقتصاد مقاومتی و شفافیت و پاسخ گویی است و تعداد تصاویر باید حداکثر 5 تصویر باشد و همه عکس ها در اندازه تصاویر50 در 70 با کیفیت 300 تهیه شوند. لازم ذکر است، داوری و ارزیابی آثار توسط استادان برجسته هنر عکاسی انجام و به نفرات اول تا سوم آثار برگزیده، ضمن معرفی به دبیرخانه جشنواره شهید رجایی و انعکاس به اداره کل بازرسی و ارزشیابی عملکرد، جوایز نفیسی به همراه تقدیرنامه اهدا و تقدیم خواهد شد.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 1667

به "فراخوان نمایشگاه عکس توسعه اقتصادی استان تهران از دریچه دوربین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراخوان نمایشگاه عکس توسعه اقتصادی استان تهران از دریچه دوربین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید