علوم پزشکی شیراز رتبه نخست جشنواره شهید رجایی را کسب کرد

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، بیست و یکمین جشنواره شهید رجایی استان فارس، با معرفی دانشگاه علوم پزشکی شیراز به عنوان دستگاه برتر استان در ارزیابی عملکرد سال 96، از میان 73 دستگاه اجرایی استان فارس، برگزار گردید.

علوم پزشکی شیراز رتبه نخست جشنواره شهید رجایی را کسب کرد

این جشنواره که هر ساله از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی فارس و با هدف ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی و تجلیل از دستگاه های برتر استان برگزار می گردد، شب گذشته، همزمان با هفته دولت و روز کارمند، برگزار گردید و سال جاری نیز، بار دیگر، نام دانشگاه علوم پزشکی شیراز در صدر تجلیل شوندگان جای گرفت.

ساسان تاج گردون دبیر جشنواره شهید رجایی نیز با اشاره به ارزیابی دستگاه های برتر استان بر اساس شاخص های عمومی و اختصاصی، گفت: پنج دستگاه اجرایی که در شاخص های عمومی و اختصاصی بیشترین امتیاز را کسب نموده اند، به عنوان دستگاه های برتر انتخاب گردیده اند.

او اضافه نمود: سه دستگاه برتر در شاخص عمومی، سه دستگاه برتر در شاخص اختصاصی، سه دستگاه برتر که بیشترین ارتقای امتیاز را داشته اند و 9 دستگاه که اقدامات برجسته داشته اند نیز مورد تجلیل قرار می گیرند.

دکتر علی بهادر رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این آئین، تندیس و لوح سپاس این جشنواره را به پاس کسب رتبه برتر جشنواره، از استاندار فارس دریافت کرد.

دانشگاه علوم پزشکی شیراز که در ارزیابی سال 94 و 95 دستگاه های اجرایی استان فارس، موفق به کسب رتبه نخست گردیده بود، سال جاری نیز با ارزیابی عملکرد در سال 96، این موفقیت را تکرار کرد و با کسب رتبه نخست، در ردیف دستگاه برتر استان، جای گرفت.

این رتبه بندی، بر اساس ارزیابی در شاخص های عمومی و اختصاصی عملکرد دستگاه های اجرایی در اصلاح نظام اداری (تحول اداری) صورت گرفت و مجموعه عظیم دانشگاهیان علوم پزشکی شیراز، توانستند خود را برای سومین سال متوالی، به عنوان دستگاه برتر استان، معرفی نمایند.

این جشنواره با حضور دکتر علی بهادر رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دکتر مهرداد شریفی سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه، دکتر فرشاد فتاحی سرپرست مدیریت منابع انسانی دانشگاه و دکتر محمد حبیبی کارشناس مسوول برنامه ریزی و تحول اداری دانشگاه برگزار گردید، همچنین دکتر لعبت صالحی رئیس مرکز سیاستگذاری و برنامه ریزی و رئیس گروه تحول اداری دانشگاه، دکتر حامد فصیحی نیا مدیر توسعه سازمان و تحول اداری دانشگاه، راضیه قاسمی کارشناس تحول اداری و سید فخرالدین دبیری کارشناس تحول اداری دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز به عنوان تیم موثر در این موفقیت، تجلیل شدند.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 967

به "علوم پزشکی شیراز رتبه نخست جشنواره شهید رجایی را کسب کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علوم پزشکی شیراز رتبه نخست جشنواره شهید رجایی را کسب کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید