سولاری: می توانستیم گل دوم را به بارسلونا بزنیم، مارسلو صددرصد رئالی است

به گزارش بلاگ پو، سانتیاگو سولاری، سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید از عملکرد شاگردانش در بازی مقابل بارسلونا ابراز رضایت کرد.

سولاری: می توانستیم گل دوم را به بارسلونا بزنیم، مارسلو صددرصد رئالی است

به گزارش خبرنگاران، سانتیاگو سولاری که شاگردانش شب گذشته (چهارشنبه) در دور رفت از مرحله نیمه نهایی جام حذفی اسپانیا در استادیوم نوکمپ مقابل بارسلونا به نتیجه تساوی یک بر یک دست یافتند، پس از این بازی گفت: همواره به دنبال پیروزی در بازی های خود هستیم و در این بازی هم موقعیت هایی برای به ثمر رساندن گل دوم خود داشتیم. در کل از عملکردی که در این بازی داشتیم، راضی هستم.

وی اضافه نمود: گام به گام پیش می رویم. این بازی تمام شد و باید ببینیم وضعیت مارکوس یورنته به چه شکل خواهد بود. جام حذفی تورنمنت زیبایی است و ما برای کسب جام قهرمانی این رقابت ها خواهیم جنگید. اکنون هم باید به بازی بعدی مان در لالیگا - دربی مادرید - فکر کنیم.

سرمربی رئال مادرید در حمایت از مدافع برزیلی اش که در این بازی روی فرم نبود، گفت: مارسلو کاپیتان دوم ما است. او صددرصد رئالی است و می خواهیم که او را روی فرم و آماده ببینیم.

سولاری در مورد عملکرد تأثیرگذار وینیسیوس گفت: سورپرایز نشدم چون از زمانی که او به رئال آمده ام او را می شناسم. وینیسیوس 18 ساله است و به این شکل بازی می نماید و همین باعث شگفت زدگی می گردد، اتفاقی که همواره نمی توان دید. هم تیمی های وینیسوس هم البته به درخشش او در زمین یاری می نمایند.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 4490

به "سولاری: می توانستیم گل دوم را به بارسلونا بزنیم، مارسلو صددرصد رئالی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سولاری: می توانستیم گل دوم را به بارسلونا بزنیم، مارسلو صددرصد رئالی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید