سهم دانشگاه های ایران از صنعت جهانی گیم تقریباً صفر است

به گزارش بلاگ پو، ایسنا نوشت: رییس دانشکده ریاضی و علوم کامپیوتر دانشگاه صنعتی امیرکبیر با بیان این که مرکز نوآوری دانشکده ریاضی و علوم کامپیوتر و بانک ملت در سه زمینه هوش، رباتیک و گیم فعالیت خواهند کرد، گفت: گیم در حال حاضر چهارمین بیزینس بزرگ دنیاست و سهم ما به عنوان جمهوری اسلامی از این بیزینس تقریباً صفر است.

سهم دانشگاه های ایران از صنعت جهانی گیم تقریباً صفر است

دکتر محدث خراسانی امروز در افتتاحیه مرکز نوآوری دانشکده ریاضی و علوم کامپیوتر دانشگاه صنعتی امیرکبیر و بانک ملت گفت: بانک ها در یک محیط رقابتی تنگاتنگ به سمت نسل چهارم شدن پیش می روند. بانک های نسل چهارم بانک هایی رقابتی و ریسک پذیر هستند و برای رسیدن به اهداف خود نیازمند ارتباط با مراکز تحقیقاتی همچون دانشگاه ها هستند.

وی با اشاره به حرکت دانشگاه ها در راستا تبدیل شدن به دانشگاه های نسل سوم گفت: دانشگاه ها در یک محیط بسیار رقابتی به سمت نسل سوم شدن پیش می روند. دانشگاه های نسل سوم دانشگاه هایی کارآفرین هستند که با صنعت ارتباط دارند. امروز افتتاحیه این مرکز را جشن می گیریم و امیدواریم در پرتو آن به اهداف خود نزدیک شویم.

رئیس دانشکده ریاضی و علوم کامپیوتر امیرکبیر درباره بانک ملت اظهار کرد: این بانک بانکی رقابتی و پیشتاز است و در حال حرکت به سمت مشتری مداری است. دانشکده ریاضی دانشگاه امیرکبیر هم در رتبه بندی شانگهای رتبه 300 دنیا را دارد و در رنکینگ ISC دانشکده ریاضی اول کشور است همچنین دانشکده علوم کامپیوتر امیرکبیر بنابررتبه بندی شانگهای در صندلی 200 دنیا قرار گرفته است. امیدواریم این رویداد اتفاق مثبتی باشد که به سمت نوآوری در امور بانکی پیش رود.

5656

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 5106

به "سهم دانشگاه های ایران از صنعت جهانی گیم تقریباً صفر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سهم دانشگاه های ایران از صنعت جهانی گیم تقریباً صفر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید