سازمان ملل درباره اوضاع زنان باردار در الحدیده یمن هشدار داد

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، صندوق جمعیت سازمان ملل متحد (UNFPA) در اشاره به ادامه تجاوزگری سعودی ها به کشور یمن با صدور بیانیه ای گفت: افزایش درگیری ها در الحدیده یمن، جان زنان در سن باروری، به ویژه کسانی که ماه های آینده وضع حمل می نمایند را تهدید نموده است.

سازمان ملل درباره اوضاع زنان باردار در الحدیده یمن هشدار داد

بیانیه صندوق جمعیت سازمان ملل متحد در ادامه می افزاید: تعداد این افراد نیز حدود 90 هزار نفر برآورد می شوند و در صورت عدم تداوم کمک ها به آن ها با خطر مرگ روبرو خواهند بود.

در این بیانیه با اشاره به اینکه نهاد مذکور به زنان باردار در 5 منطقه استان الحدیده کمک پزشکی ارائه می نماید، آمده است: تگردیدید درگیری در این منطقه باعث محدودیت دسترسی زنان باردار به خدمات اضطراری گردیده است. حدود 14 هزار نفر آنان احتمالا با عوارض بارداری که مستلزم مراقبت های ویژه است، روبرو خواهند گردید.

با توجه به ادامه حملات ددمنشانه سعودی ها به کشور یمن و تداوم محاصره ظالمانه، میلیون ها نفر از مردم این کشور آواره گردیده اند و بالطبع به دلیل عدم دسترسی به آب آشامیدنی و عدم جمع آوری زباله ها، مردم این کشور هر روز در معرض خطر مبتلا به بیماری مهلک وبا نیز قرار دارند.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: mehrnews.com
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 76

به "سازمان ملل درباره اوضاع زنان باردار در الحدیده یمن هشدار داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سازمان ملل درباره اوضاع زنان باردار در الحدیده یمن هشدار داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید