رشد اقتصادی روسیه افزایش می یابد

به گزارش بلاگ پو، صندوق بین المللی پول پیش بینی کرد رشد اقتصادی روسیه از 1.5درصد سال گذشته به 1.7 درصد تا سرانجام سال جاری افزایش یابد.

رشد اقتصادی روسیه افزایش می یابد

به گزارش خبرنگاران، اقتصاد روسیه به یاری سیاست های انبساطی دولت و افزایش قیمت نفت از رکود سال های 2015 و 2016 خارج گردیده و اقتصاد این کشور در سال 2017 توانست به رشد 1.5 درصدی دست یابد. صندوق بین المللی پول پیش بینی نموده است رشد فراوری ناخالص داخلی روسیه در امسال به 1.7 درصد افزایش یابد. با این حال طبق پیش بینی صندوق با کاهش آثار افزایش درآمدهای نفتی، رشد اقتصادی روسیه در سال 2019 به 1.5 درصد بازخواهد گشت.

صندوق پول صادرات روسیه در امسال را 435.7 میلیارد دلار و واردات این کشور را 256.1 میلیارد دلار برآورد نموده است و بدین ترتیب، مازاد حساب تجاری این کشور در امسال 99.6 میلیارد دلار براورد گردیده است.

حجم کل فراوریات ناخالص داخلی روسیه در امسال یک تریلیون و 641 میلیارد دلار و برای سال 2018 معادل یک تریلیون و 702 میلیارد دلار برآورد گردیده است.

صندوق بین المللی پول، جنگ تجاری، تنش های ژئوپلتیکی، کاهش بهای انرژی، رشد ضعیف ساختارها، سخت تر شدن شرایط نظام اقتصادی دنیا، سیستم ضعیف بانکی و پایین بودن نرخ تورم را از ریسک های عمده بر سر راه اقتصاد روسیه در امسال و آینده برشمرده است.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 1682

به "رشد اقتصادی روسیه افزایش می یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رشد اقتصادی روسیه افزایش می یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید