خرید و باز و بسته کردن قفل این خودرو با گوشی هوشمند انجام می گردد

به گزارش بلاگ پو، شرکت سوئدی پولستار تصمیم گرفته تا خرید تولیدات خود و نیز باز و بسته کردن قفل آنها را به وسیله گوشی های هوشمند ممکن کند.

خرید و باز و بسته کردن قفل این خودرو با گوشی هوشمند انجام می گردد

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از انگجت، این شرکت که از زیرمجموعه های ولوو محسوب می گردد اپلیکیشنی به نام Polestar Explore برای گوشی های اندرویدی و نیز آیفون طراحی و عرضه نموده که مدیریت بسیاری از امور مربوط به فراوری و استفاده از خودروهای برقی ساخت این شرکت را به وسیله تلفن همراه ممکن می نماید.

علاقمندان می توانند با استفاده از این برنامه برای مشاهده مشخصات و ویژگی های فراوریات شرکت یادشده پیش خرید و در نهایت خرید و اشتراک سرویس های مختلف اقدام نمایند؛ بدون آنکه احتیاجی به مراجعه به وب سایت این شرکت یا حضور فیزیکی در یک نمایندگی داشته باشند.

از سوی دیگر باز و بسته کردن قفل خودروهای مذکور هم با استفاده از گوشی و بدون احتیاج به کلید صورت می گیرد و احتیاجی به لمس دستگیره های در نیز نیست. سیستم اطلاع رسانی و تفریحی خودروی یادشده هم مبتنی بر اندروید بوده و به همین شیوه مدیریت می گردد. تا به حال کمتر سابقه داشته که یک خودروسازی تا بدان حد برای ارائه خدمات به گوشی های هوشمند تکیه کند.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 5142

به "خرید و باز و بسته کردن قفل این خودرو با گوشی هوشمند انجام می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید و باز و بسته کردن قفل این خودرو با گوشی هوشمند انجام می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید