تعهدات برجامی ایران کامل بوده است، تحریم های ضدایرانی لغو شوند

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران به نقل از تاس، شرکت کنندگان در دوازدهمین نشست گفتگوی آسیا -اروپا (آسِم) در شهر بروکسل پایتخت بلژیک امروز جمعه خواهان لغو تحریم های ضدایرانی شدند.

تعهدات برجامی ایران کامل بوده است، تحریم های ضدایرانی لغو شوند

در بیانیه صادره در نشست گفتگوی آسیا -اروپا در این خصوص آمده است: سران کشورهای حاضر بر حمایت ازگفتگوهای دیپلماتیک و نیز برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) که با قطعنامه 2231 توسط شورای امنیت سازمان ملل مورد تأئید قرار گرفته است، تصریح کردند.

بیانیه مذکور در ادامه می افزاید: برجام به کارائی خود ادامه داده و هدف خود را نیز محقق نموده است. رهبران کشورهای حاضر در نشست مذکور اعلام کردند که همگام با اجرای کامل و مؤثر تعهدات برجامی ایران، تحریم ها علیه این کشور باید لغو گردند.

این بیانیه در ادامه تصریح می نماید: حفظ توافق برجام با ایران به معنی احترام به توافقات بین المللی است و امنیت، صلح و ثبات بین المللی را تقویت می نماید.

این در حالی است که دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا 8 ماه مارس امسال میلادی (18 اردیبهشت) به بهانه های واهی و به صورت یکجانبه از این توافق خارج شد و تهدید کرد که تحریم های واشنگتن علیه تهران که بر اساس توافق مذکور در زمان دولت قبلی این کشور تعلیق شده بود را بازمی گرداند.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 2268

به "تعهدات برجامی ایران کامل بوده است، تحریم های ضدایرانی لغو شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعهدات برجامی ایران کامل بوده است، تحریم های ضدایرانی لغو شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید