تارتار: تراکتور خوش شانس بود، فرق مان یک ضربه ایستگاهی بود

به گزارش بلاگ پو، سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم معتقد است تیمش در دیدار برابر تراکتورسازی تبریز مستحق باخت نبود.

تارتار: تراکتور خوش شانس بود، فرق مان یک ضربه ایستگاهی بود

به گزارش خبرنگاران، مهدی تارتار پس از شکست تیمش برابر تراکتورسازی اظهار کرد: ما مستحق باخت نبودیم. بازی را خوب آغاز کردیم و با توجه به این که آن ها بازیکنان با تجربه تری در اختیار داشتند، توانستند ما را کنترل نمایند اما در کل بازی بیشتر در اختیار ما بود. تفاوت دو تیم در همان ضربه ایستگاهی بود. آن ها خوشانس بودند چون ضربه ایستگاهی آن ها پس از برخورد به یکی از بازیکنان ما به گل تبدیل شد. ما هم در ضربات ایتگاهی خوب عمل نکردیم. به تراکتوری ها تبریک می گویم و از طرفداران عذرخواهی می کنم که نتوانستیم آن ها را خوشحال کنیم. امیدوارم ما را ببخشند.

وی درباره داوری هم گفت: داوری اشتباه تاثیرگذار نداشت اما کمی به سمت تراکتورسازی چربش داشت. آقای ناظمی از داوران جوان است اما سوت های 50 به 50 را به سود تراکتورسازی می زد که کمی باعث عصبی شدن بازیکنان ما شده بود.

تارتار توضیح داد: تراکتورسازی توانسته بود پرسپولیس را در استادیوم آزادی شکست دهد زیرا کارشناسان داوری هم گفتند گل تراکتورسازی سالم بود اما آن ها مقابل ما دست وپا بسته بودند. البته باید بپذیریم مسائل مالی روی کار ما تاثیرگذار است زیرا دو جلسه تمرینی را به خاطر این مسائل از دست دادیم.

او همچنین گفت: ما برد می خواستیم و به همین خاطر مهاجم به زمین فرستادیم اما روی یک اتفاق گل خوردیم. در جریان بازی موقعیت چندانی به حریف ندادیم. تراکتوری ها برای مساوی به زمین آمده بودند اما تجربه به کمکشان آمد تا ما را شکست بدهند. وقتی تیمی دفاع می نماید، دیگر شما نمی توانید کاری کنید به جز اینکه توپ را روی دروازه ارسال کنید. آنها هم اصول دفاع را به خوبی انجام می دانند زیرا اصول دفاع را بلد بودند.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم همچنین اعلام نمود: امیدوارم مشکلاتمان رفع گردد تا بتوانیم یک اردو در تعطیلات برگزار کنیم و به فکر جذب نفرات جدید هم هستیم. البته باید این نفراتی که در اختیار داریم را حفظ کنیم.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 3149

به "تارتار: تراکتور خوش شانس بود، فرق مان یک ضربه ایستگاهی بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تارتار: تراکتور خوش شانس بود، فرق مان یک ضربه ایستگاهی بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید