بختیاری زاده: تیم امید در 20 روز آینده دو بازی تدارکاتی می خواهد

به گزارش بلاگ پو، سهراب بختیتری زاده، مربی تیم امید گفت: اگر بازی های محبت آمیز بیشتری برگزار می کردیم شرایط خیلی بهتر بود چرا که کادر فنی می توانست نقاط ضعف تیم را بیشتر پیدا کند.

بختیاری زاده: تیم امید در 20 روز آینده دو بازی تدارکاتی می خواهد

یکی از مهم ترین نگرانی های تیم امید ایران بازی های تدارکاتی است. سهراب بختیاری زاده، مربی تیم امید هم از همین نگرانی ها حرف می زند. سهراب بختیاری زاده در حاشیه اردوی امروز تیم امید کشورمان گفت: این آخرین اردوی ماست و برنامه های ما در این اردو اجرا می گردد و آماده می شویم تا برای مرحله مقدماتی کار را انجام دهیم. خوشبختانه تعامل خوبی بین آقایان استیلی و کرانچار وجود دارد و ما وضعیت باشگاه ها را درک می کنیم اما مربیان باشگاهی هم حرفه ای هستند و می دانند که وضعیت تیم ملی به وضعیت باشگاه ها ارجحیت دارد. کرانچار در مرحله اول به بازیکنان اجازه داد که به تیم های باشگاهی شان بروند و یاری نمایند اما از 20 اسفند که اردوی نهایی ما انجام می گردد بازیکنان به صورت کامل در اختیار ما خواهند بود.

بختیاری زاده درباره بازی های محبت آمیز تیم امید گفت: اگر بیشتر بازی می کردیم خوب بود، به هر حال انجام بازی محبت آمیز بسیار مهم است و این بازی ها در این برهه زمانی می توانستند به ما یاری نمایند اما متأسفانه فعلاً خبری از بازی های محبت آمیز نیست و با این اوضاع اگر امکانات قوی هم داشته باشیم خوب است اما بازی های محبت آمیز می تواند ضعف ما را بیشتر به ما نشان دهد هرچند که نبود بازی محبت آمیز هم نباید ما را از اهدافی که داریم دور کند و ما باید برای شادی دل مردم رقبایمان را شکست دهیم. کار در این شرایط سخت است چرا که اگر بازی های محبت آمیز وجود داشت این مسئله به کادر فنی یاری بیشتری می کرد اما حالا که اینطور نیست باید خودمان را هماهنگ تر کنیم چرا که رفتن به المپیک از هر چیزی مهم تر است.

بختیاری زاده در باره اینکه مهدی تاج بعد از جام ملت های آسیا گفته بود بعد از تیم بزرگسالان حالا تیم المپیک در اولویت است و آیا چنین موضوعی وجود دارد یا نه، گفت: به هر حال در آن مقطع تمرکز روی تیم بزرگسالان بود و منطقی هم بود اما بعد از آن شرایط ما بهتر بود هرچند که مشکل ما همان کمبود بازی های محبت آمیز است اما امیدوارم که یک بازی حداقل ترتیب داده گردد اما اگر این اتفاق هم رخ نداد نباید تمرکز ما از هدفی که داریم دور گردد.

بختیاری زاده در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه مهدی تاج با داور شوکر رئیس فدراسیون کرواسی در همین رابطه صحبت نموده تا بتوان قبل از عید یک بازی محبت آمیز با کرواسی انجام گردد، گفت: به نظرم ما می توانیم که در 20 روز باقیمانده 2 بازی محبت آمیز برگزار کنیم و همه این کوشش ها هم برای همین است.

3

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 5111

به "بختیاری زاده: تیم امید در 20 روز آینده دو بازی تدارکاتی می خواهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بختیاری زاده: تیم امید در 20 روز آینده دو بازی تدارکاتی می خواهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید