انتقاد مجدد چاووش اوغلو از تحریم های آمریکا علیه ایران

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، تی آرتی در خبری فوری از انتقاد مولود چاووش اوغلو وزیر خارجه ترکیه از تحریم های آمریکا علیه ایران گزارش داد.

انتقاد مجدد چاووش اوغلو از تحریم های آمریکا علیه ایران

چاووش اوغلو در ادامه گفت: ما این تحریم ها را تأیید نمی کنیم. این قبیل اقدامات بسیار پرخطر بوده و برای منطقه نیز خطرناک است که ایران در انزوا قرار بگیرد.

وی روز گذشته نیز در مراسمی با عنوان تأثیر سیاست خارجی بر اهداف صادرات در جمع اعضای اتاق بازرگانی و صنعت در استان بورسا گفته بود: اعمال تحریم ها از سوی آمریکا علیه ایران تصمیمی بسیار اشتباه بوده و کشورهای اروپایی هم با ترکیه در این زمینه هم نظر هستند.

وزیر خارجه ترکیه به اهمیت مناسبات اقتصادی میان کشورها اشاره کرد و ادامه داد که تحریم های آمریکا علیه ایران بر ترکیه تأثیر منفی می گذارد. از این رو آنکارا به طور جدی برای ترغیب واشنگتن برای لغو این تحریم ها تلاش می کند.

وزیر خارجه ترکیه افزود: کشورهای اتحادیه اروپا می کوشند برای ایجاد راه های جایگزین برای شکستن محاصره یا عدم متضرر شدن از پیامدهای آن، پیش بروند.

ادامه دارد…

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 5030

به "انتقاد مجدد چاووش اوغلو از تحریم های آمریکا علیه ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد مجدد چاووش اوغلو از تحریم های آمریکا علیه ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید