استقلال در دوومیدانی چقدر هزینه می نماید؟، لباس آبی بر تن قهرمان پیشین آسیا

به گزارش بلاگ پو، سرمربی استقلال شرایط این تیم برای حضور در لیگ دوومیدانی را تشریح کرد.

استقلال در دوومیدانی چقدر هزینه می نماید؟، لباس آبی بر تن قهرمان پیشین آسیا

هادی سپهرزاد که به عنوان سرمربی تیم دوومیدانی استقلال منصوب گردیده است، درخصوص وضعیت این تیم برای حضور در لیگ باشگاه های کشور به خبرنگار ورزشی خبرنگاران گفت: این برای نخستین بار در سال های اخیر است که استقلال در رشته های به غیر فوتبال تیمداری می نماید که این مسئله می تواند امیدوار کننده باشد. باید از مسئولان باشگاه استقلال بابت بها دادن به رشته های همچون دوومیدانی تشکر کنم و امیدوارم با کسب نتایج خوب، شرایط را برای تداوم تیم داری این باشگاه فراهم کنیم.

وی اضافه نمود: با وجود آنکه دیرتر از سایر تیم ها اقدام به جذب ورزشکار کردیم، اما ترکیب تیم استقلال تقریباً تعیین گردیده و فقط یکی دو نفر باقی مانده است که برای انتخاب آنها اقدام خواهیم کرد. در تیم ما نفراتی همچون رضا قاسمی، نفر سوم آسیا و قهرمان پیشین مسابقات داخل سالن آسیا، مهران حسینی، مهدی رحیمی و همچنین حسین رسولی قهرمان پرتاب دیسک جوانان آسیا حضور دارند.

سرمربی تیم دوومیدانی آسیا در خصوص قرارداد ورزشکارانو مبلغی که باشگاه استقلال برای تیمداری هزینه خواهد نمود؟ گفت: برآوردی که انجام شده، این بوده که تیمداری استقلال در دوومیدانی بیش از 200 میلیون تومان هزینه دارد.مبلغ قراردادها زیاد نیست و کوشش نموده ایم مثل تیم هایی همچون آسان پرداخت و نفت هزینه کنیم.

سپهرزاد مطرح نمود: به هر امتیازی که کسب گردد، مبلغ 250 هزار تومان تلعق می گیرد. در واقع اگر کسی در هر مرحله بتواند در رده نخست قرار بگیرد، 10 امتیاز می گیرد که 2.5 میلیون تومان خواهد شد. ضمناً این ویژگی را نیز اضافه نموده ایم که به هر کسی که اول گردد، یک میلیون تومان پاداش تعلق می گیرد.

وی درخصوص البسه تیم دوومیدانی استقلال مطرح نمود: قرار است البسه از همان شرکتی که لباس های تیم فوتبال را تهیه می نماید، گرفته گردد.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 1734

به "استقلال در دوومیدانی چقدر هزینه می نماید؟، لباس آبی بر تن قهرمان پیشین آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال در دوومیدانی چقدر هزینه می نماید؟، لباس آبی بر تن قهرمان پیشین آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید