اجرای طرح وارنیش فلوراید برای دانش آموزان مناطق محروم نهاوند

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، مومنعلی دارابی عصر یکشنبه هم زمان با طرح روستاگردی مدیران اجرایی شهرستان با حضور فرماندار نهاوند در روستای میانگران از توابع بخش مرکزی نهاوند، گفت: در ادامه اجرای طرح تحول نظام سلامت در مناطق محروم مرحله وارنیش فلورایدتراپی، بهداشت و سلامت دهان و دندان با تجهیزات و امکانات کامل به وسیله خودروی سیار در روستای میانگران به اجرا درآمد.

اجرای طرح وارنیش فلوراید برای دانش آموزان مناطق محروم نهاوند

وی بابیان اینکه این طرح با سه هدف آموزش، پیشگیری و درمان به مدت سه ماه در روستاهای مناطق محروم شهرستان به ارائه خدمات مشغول است، گفت: این طرح برای کلیه دانش آموزان زیر 14سال در مناطق محروم شهرستان نهاوند انجام خواهد شد.

در ادامه مراد ناصری فرماندار نهاوند نیز در ادامه، گفت: مسائلی قابل حل نیستند که پیگیری نشوند، لذا اگر در کنار همدلی و هم زبانی، روحیه مطالبه گری داشته باشید مسائل رفع خواهند شد.

وی ادامه داد: در راستای بهسازی و ایمن سازی روستا و مدرسه روستای میانگران مبلغ 145 میلیون تومان اعتبار از محل اعتبارات سال آینده در نظر گرفته شد که انشالله با جدیت ادارات متولی در این حوزه در آینده ای نه چندان دور شاهد اقدامات مثبت در این روستا خواهیم بود.

ناصری با اشاره به تعهدات ایجادشده در دو روستای میانگران و ملوسان، گفت: آنچه مورد تقاضای مردم این دو روستا بود با تون شهرستان و استان قابل حل است و در همین راستا بنیاد مسکن با مشارکت دهیاری، بهسازی روستا را در دستور کار قرار دهد و نسبت به شن ریزی و اصلاح معابر روستا اقدام کند.

وی از قول مساعد برای احداث سالن ورزشی به شرط تملک زمین در روستای ملوسان اطلاع داد و گفت: برای این مهم نیز از اعتبارات سال آتی مبلغ 100 میلیون تومان در نظر گرفته خواهد شد.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 2765

به "اجرای طرح وارنیش فلوراید برای دانش آموزان مناطق محروم نهاوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای طرح وارنیش فلوراید برای دانش آموزان مناطق محروم نهاوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید