آدام همتی: دربی را هم به اندازه بازی با السد جدی می گیریم

به گزارش بلاگ پو، ما دربی و هر بازی دیگری را به اندازه بازی با السد جدی می گیریم و در هر بازی برای برنده شدن به میدان می رویم.

آدام همتی: دربی را هم به اندازه بازی با السد جدی می گیریم

به گزارش خبرنگاران ، فاصله کم بازی های پرسپولیس و اهمیت بالای بازی با السد این تصور را به وجود آورده که قرمزها لیگ را رها نموده و همه تمرکزشان را گذاشته اند روی نیمه نهایی. تصوری که آدام همتی آن را رد نموده و می گوید: همه بازی ها برای ما اهمیت دارد و و هیچ بازی و هیچ حریفی را دست کم نمی گیریم. شاید خیلی ها مخصوصا استقلالی ها فکر نمایند ما همه حواس مان به بازی با السد است و دربی را جدی نگرفته ایم اما ما دربی و هر بازی دیگری را به اندازه بازی با السد جدی می گیریم و در هر بازی برای برنده شدن به میدان می رویم.

آدام همتی که به لطف کمبود بازیکن شانس بازی در پرسپولیس را به دست آورده، صحبت هایش را با اشاره به همین موضوع ادامه می دهد: مهم ترین فاکتور تیم ما این است که همه یکدل هستیم و فرقی ندارد چه کسی بازی می نماید. هر بازیکنی در ترکیب قرار می گیرد، با تمام وجود برای تیم بازی می نماید چون موفقیت تیم برای همه ارجحیت دارد.

2 - 160

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 1801

به "آدام همتی: دربی را هم به اندازه بازی با السد جدی می گیریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آدام همتی: دربی را هم به اندازه بازی با السد جدی می گیریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید