5 اخراجی استقلال در سه رده لیگ، حذفی و آسیا!

به گزارش بلاگ پو، بازیکنان تیم استقلال در فصل جاری با کارت قرمز و زردهای زیادی جریمه گردیده اند.

5 اخراجی استقلال در سه رده لیگ، حذفی و آسیا!

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، تیم فوتبال استقلال در دیدار برابر نفت مسجد سلیمان در بازی معوقه هفته ششم لیگ برتر با نتیجه دو بر یک به برتری رسید که میلاد زکی پور در شروع نیمه دوم با دریافت کارت زرد دوم از زمین اخراج شد تا استقلال 10 نفره به کار خود ادامه دهد. همچنین، وینفرد شفر سرمربی آبی پوشان نیز به دلیل اعتراض به داور، از کنار زمین اخراج شد.

تیم استقلال در فصل جاری علاوه بر زکی پور و شفر، سه اخراجی دیگر هم داشته است. محمد دانشگر در هفته دوم برابر ذوب آهن اخراج شد و چند روز پیش هم وریا غفوری در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی با دریافت دو کارت زرد در یک دقیقه، کارت قرمز گرفت و استقلال با استرس زیاد به بازی ادامه داد. استقلال همچنین در بازی برگشت مقابل السد قطر در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، به خاطر اخراج روزبه چشمی که کارت زرد اولش بی مورد، 10 نفره به کارش ادامه داد. مدافع استقلال در حالی اخراج شد که آبی پوشان دو بر یک از حریف پیش بودند و می توانستند شکست بازی رفت را جبران نمایند.

علاوه بر کارت قرمزها، بازیکنان استقلال در دیدارهای این فصل کارت زردهای بی شماری گرفته اند و معین نیست که چرا از سرمربی تیم تا بازیکنان به راحتی و بدون اینکه بدانند چه عواقبی در انتظار تیم شان هست، به داوری اعتراض نموده یا مرتکب خطاهای بی مورد می شوند. استقلالی ها در حالی امروز نفت مسجدسلیمان را شکست دادند که الله یار صیادمنش و مهدی قائدی دو بازیکن 17 و 19 ساله برای این تیم گلزنی کردند، اما با اخراج زکی پور، هر دوی آنها تعویض شدند.

تیم استقلال در حالی که بازی با نفت مسجدسلیمان را به راحتی می توانست پشت سر بگذارد، با اخراج بازیکنش 10 نفره شد و موقعیت های زیادی هم به حریف داد.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 2113

به "5 اخراجی استقلال در سه رده لیگ، حذفی و آسیا!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5 اخراجی استقلال در سه رده لیگ، حذفی و آسیا!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید