22 واحد صنعتی راکد استان سمنان به چرخه تولیدی بازگشتند

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، بهروز اسودی در یک صد و سی و پنجمین جلسه کار گروه تسهیل و برطرف موانع فراوری و همچنین سی و نهمین جلسه کارگروه تخصصی اشتغال سمنان به میزبانی سالن جلسات مدیریت بحران استانداری ضمن بیان اینکه هدف از این کارگروه جلوگیری از تعطیلی واحدهای فراوریی و صنعتی است، ابراز داشت: از ابتدای امسال تاکنون در قالب جلسات کارگروه برطرف موانع فراوری 22 واحد صنعتی که به دلیل مسائل موجود تعطیل و یا در شرف تعطیلی و وضعیت بحرانی قرار داشتند احیا و به چرخه فراوری برگشتند.

22 واحد صنعتی راکد استان سمنان به چرخه تولیدی بازگشتند

وی بابیان اینکه در قالب تسهیلات رونق فراوری 97 تاکنون 409 واحد فراوریی به ارزش بیش از 610 میلیارد تومان تسهیلات دریافت نموده اند، افزود: سهم صنعت 91 واحد به ارزش 5.390 میلیارد ریال و سهم کشاورزی 318 واحد به ارزش 715 میلیارد ریال را شامل می گردد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان بابیان اینکه از ابتدای آغاز فرآیند ثبت نام تسهیلات رونق فراوری تاکنون 818 واحد فراوریی برای دریافت تسهیلات به ارزش بیش از 17 هزار میلیارد ریال به بانک های عامل معرفی شده اند، ابراز داش: از این تعداد 259 واحد مربوط به بخش صنعت و 559 واحد نیز مربوط به بخش کشاورزی است.

اسودی بابیان اینکه مسائل 711 واحد فراوریی در جلسات کارگروه ستاد رونق فراوری موردآنالیز قرارگرفته است، توضیح داد: در این نشست نیز با تصمیم اعضای کارگروه 121 واحد فراوریی برای دریافت تسهیلات به ارزش 263 میلیارد ریال با اشتغال زایی 92 نفر به بانک های عامل معرفی شده اند.

وی ضمن بیان اینکه از ابتدای امسال، مسائل 155 واحد فراوریی در 33 جلسه موردآنالیز نهاده شد که از دل آن ها برای برطرف موانع موجود تعداد 297 مصوبه به تصویب اعضای کارگروه رسیده است، افزود: 38 درصد این مصوبات مربوط به امور اقتصادی و تسهیلات، 15 درصد مربوط به زیر بنایی، 19 درصد امور اقتصادیاتی و 9 درصد به تأمین اجتماعی مربوط می گردد که 76 درصد مصوبات تاکنون اجرایی شده است.

به گزارش خبرنگاران، در آخرین دستور کار این نشست مسائل بانکی پنج واحد فراوریی آنالیز و برای برطرف موانع پیش رو آن ها تصمیم گیری شد.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 5335

به "22 واحد صنعتی راکد استان سمنان به چرخه تولیدی بازگشتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "22 واحد صنعتی راکد استان سمنان به چرخه تولیدی بازگشتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید