یاس و ناامیدی نباید در جامعه تزریق گردد، لزوم کاهش وابستگی ها

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، اکبر بهنام جو بعد از ظهر یکشنبه در همایش ستاد عالی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان اردبیل اضافه نمود: این استان طی 40 سال گذشته به بهره مندی از خدمات نظام و انقلاب توسعه در تمام ابعاد را شاهد بوده است.

یاس و ناامیدی نباید در جامعه تزریق گردد، لزوم کاهش وابستگی ها

وی با تاکید بر اینکه این توسعه زیرساختی در تمام زمینه های اقتصادی، صنعتی، کشاورزی و... انجام شده است، ادامه داد: خدمات انقلاب و نظام طی این مدت افق مثبتی را در این استان به وجود آورده است.

استاندار اردبیل توضیح داد: این توسعه همه جانبه در حالی اتفاق افتاده که کشورمان تحریم های سنگینی را طی سال های گذشته و بویژه در یک سال اخیر متحمل گردیده است.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه های مختلف یادآور شد: در یک سال اخیر که تحریم ها تشدید گردیده خبرهای خوبی را در استان داشتیم از جمله راه آهن، منطقه آزاد، سرمایه گذاری و... که احتیاج است همه این اقدامات به همراه دستاوردهای 40 سال گذشته هنرمندانه تبیین گردد.

بهنام جو این اقدامات را خدمات نظام و انقلاب دانست و بیان داشت: در عین حال توسعه اقتصادی را باید به سمتی ببریم که وابستگی ها کم گردد. در این صورت می توانیم به توسعه پایدار دست یابیم.

وی همچنین با اشاره به توسعه متوازن در تمام مناطق محروم کشور و این استان با خدمات انقلاب اسلامی مطرح کرد: تا دو سال آینده چشم انداز روشنی در تمام زمینه ها و در تمام مناطق استان شاهد خواهیم بود.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 1186

به "یاس و ناامیدی نباید در جامعه تزریق گردد، لزوم کاهش وابستگی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یاس و ناامیدی نباید در جامعه تزریق گردد، لزوم کاهش وابستگی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید