از اندونزی، کاکوش: مدالم را به حرم عبدالعظیم حسنی تقدیم می کنم

به گزارش بلاگ پو، دارنده مدال برنز رقابت های W1 تیراندازی باکمان گفت: مدال برنز بازی های پاراآسیایی جاکارتا را به حرم عبدالعظیم حسنی و عنوانش را به هم تیمی هایم تقدیم می کنم.

از اندونزی، کاکوش: مدالم را به حرم عبدالعظیم حسنی تقدیم می کنم

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، مجید کاکوش پس از کسب مدال برنز مسابقات تیراندازی باکمان بازی های پاراآسیایی جاکارتا گفت: دیدار رده بندی من برابر کره جنوبی سخت بود چون رقابت برای کسب مدال برنز سخت ترین مسابقه است چرا که شکست در این دیدار از دست دادن مدال است.

وی اضافه کرد: رقابت من در رده بندی به تیر طلایی رسید و توانستم به وسط سیبل بزنم تا صاحب مدال برنز شوم. در این مسابقه فضای مسابقه را در دست گرفتم و به خوبی اداره نموده و قهرمان شدم.

کاپیتان تیم ملی تیراندازی باکمان ایران اعلام کرد: در این مسابقات جای ابراهیم رنجبر کاپیتان سابق تیراندازی با کمان خالی است. وی اسطوره و دوست صمیمی من است و اگرچه عنوان کاپیتانی تیم ملی متعلق به من است اما جای رنجبر خالی است و امیدوارم به تیراندازی باکمان برگردد. من آرامش و خوب بودن را از رنجبر گرفتم.

وی ادامه داد: از کسب عنوان قهرمانی زندی و سومی خودم در کلاس W1 بسیار خوشحالم و با انگیزه هم تیمی هایم به این عنوان دست یافتم. مدال برنز بازی های پاراآسیایی جاکارتا را به حرم عبدالعظیم حسنی و عنوانش را به هم تیمی هایم تقدیم می کنم.

کاکوش در سرانجام درخصوص اظهارات زندی، هم تیمی اش گفت: در رقابت های بزرگ بهترین ها قهرمان می شوند و به نظر من محمدرضا زندی شایسته کسب مدال طلا بود.

کماندار کشورمان همچنین از همکاران و خانواده اش به دلیل حمایت و پشتیبانی از وی تشکر کرد.

با تور بالی همراه باشید.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 2182

به "از اندونزی، کاکوش: مدالم را به حرم عبدالعظیم حسنی تقدیم می کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از اندونزی، کاکوش: مدالم را به حرم عبدالعظیم حسنی تقدیم می کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید