گتوسو از میلان اخراج می گردد

به گزارش بلاگ پو، تهران- خبرنگاران- براساس اخبار منتشر شده از منابع داخلی باشگاه آ.ث میلان، این تیم طی ساعات آینده برکناری گنارو گتوسو سرمربی خود را به طور رسمی اعلام می نماید.

گتوسو از میلان اخراج می گردد

به گزارش خبرنگاران، تارنمای خبری کالچو مرکاتو روز دوشنبه با درج این خبر نوشت: امیدهای تیم تحت راهنمایی گتوسو برای بازگشت به جمع چهار تیم نخست سری آ و کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا پس از شکست 2 بر صفر شب گذشته مقابل تورینو، کمرنگ تر شد.

در حقیقت، روسونری با احتساب این شکست با 2 امتیاز اختلاف نسبت به آ.اس رم رده چهارمی، در رتبه پنجم جدول جای دارد. رمی ها روز گذشته با نتیجه سه بر صفر کالیاری را مغلوب کردند.

در این بین، براساس گزارشات پائولو مالدینی و لئوناردو که به ترتیب مدیر فنی و مدیر اجرایی میلان محسوب می شوند، شرایط بحرانی گتوسو را از مدت ها پیش تحت آنالیز قرار داده و شواهد از آینده ای مبهم برای ستاره اسبق تیم ملی ایتالیا روی نیمکت میلان حکایت دارد.

در حقیقت، تصمیم هیات مدیره باشگاه مبنی بر برکناری گتوسو اتخاذ شده و این تصمیم طی ساعات آینده به طور رسمی اعلام می گردد؛ به عبارتی می توان گفت برای مردی که در دوران فوتبالی به دلیل خصوصیات و سبک بازی با لقب کرگدن بین طرفداران شناخته می گردد، 24 ساعت آینده حکم مرگ و زندگی را دارد.

در صورت اخراج گتوسو، فدریکو گوئنتی تا سرانجام فصل راهنمایی میلان را بر عهده خواهد گرفت.

ورزشی**3991**3783**

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: ایرنا
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 6660

به "گتوسو از میلان اخراج می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گتوسو از میلان اخراج می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید