کیفیت فنی آبی ها باید بهتر شود، استقلال یا سپاهان قهرمان می شوند

به گزارش بلاگ پو، اصغر طالب نسب پیشکسوت تیم استقلال در مصاحبه با خبرنگاران گفت: جدول رده بندی به ما می گوید عملکرد استقلال حداقل به لحاظ امتیاز گیری در این فصل خوب بوده که در بالای جدول قرار گرفته است، اما نگاه کارشناسی می گوید شرایط فنی این تیم خیلی ایده آل نیست و کیفیت فنی باید بهتر از این شود.

کیفیت فنی آبی ها باید بهتر شود، استقلال یا سپاهان قهرمان می شوند

وی افزود: نمی خواهیم خودمان را گول بزنیم، اگر شرایط بهتر نشود شاید این صدرنشینی به زودی از دست برود و آنگاه بازگشت به شرایط کنونی چندان کار ساده ای نخواهد بود.

پیشکسوت آبی پوشان خاطرنشان ساخت: یکی از دلایل ایده آل نبودن کیفیت فنی آبی پوشان می تواند دیر اضافه شدن محمود فکری به تیم باشد. فکری در ابتدای فصل این فرصت را نداشت تا آنطور که باید و شاید تیم را برای حضور در مسابقات آماده کند. اما به نیم فصل نزدیک هستیم و حالا او که با همین شرایط امتیازات خوبی گرفته و در صدر جدول قرار گرفته است، این فرصت را دارد تا تیمش را به شرایط ایده آل برساند.

هافبک پیشین آبی پوشان در ادامه بیان داشت: یکی دیگر از انتقاداتی که به فکری و تیم فنی استقلال وارد است، تغییرات زیاد در ترکیب تیم است. با اینکه 12 هفته از بازی ها گذشته به نظر می رسد هنوز آنها در بعضی پستها به نفرات اصلی و ثابت خود نرسیده اند. مثلاً در پست دفاع راست هنوز نمی دانند اگر موسوی و غفوری با هم باشند تکلیف چیست و چه باید کرد. در بعضی پستهای دیگر هم این اتفاق افتاده است.

پیشکسوت دو تیم استقلال و سپاهان بیان داشت: با مشاهداتی که از شرایط این فصل داریم، به نظر من مدعیان اصلی قهرمانی استقلال و سپاهان هستند و قهرمان در انتها فصل از بین یکی از این دو تیم مشخص می شود.

وی اضافه کرد: با همه احترامی که برای پرسپولیس قائلم، اما باید بگویم آنها امسال در حد مدعی نیستند. پرسپولیس نه بازیکن به اندازه کافی دارد و نه مدیریت و کادر فنی آنها تمرکز لازم را برای نتیجه گیری دارند. حتی من شرایطی برای ترمیم نقاط ضعف این تیم در نیم فصل هم نمی بینم.

طالب نسب در خصوص دیدار استقلال مقابل نفت مسجد سلیمان بیان داشت: مجتبی حسینی تیم خوبی را روانه مسابقات کرده و به خصوص مقابل تیم های بزرگ در خانه خوب نتیجه گرفته است. لذا باید گفت شاگردان فکری روز پر زحمتی را پیش رو دارند. البته پیروزی دور از دسترس این تیم نیست اما حتی اگر آبی پوشان پیروز هم شوند، این اتفاق به دشواری خواهد افتاد.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 42590

به "کیفیت فنی آبی ها باید بهتر شود، استقلال یا سپاهان قهرمان می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کیفیت فنی آبی ها باید بهتر شود، استقلال یا سپاهان قهرمان می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید