یاری 800 میلیون دلاری گوگل برای مقابله با ویروس کرونا

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران به نقل از انگجت، یاری های گوگل برای مقابله با ویروس کرونا بیش از خدمات مشاوره و یک هاب جستجو است. این شرکت با حدود 800 میلیون دلار سرمایه گذاری در حوزه های مختلف سعی دارد به درمان این بیماری یاری کند، از کسب و کارها پشتیبانی کند و همچنین اطلاعات درست را در اختیار مردم قرار دهد.

یاری 800 میلیون دلاری گوگل برای مقابله با ویروس کرونا

البته این رقم شامل پشتیبانی های اقتصادی مستقیم و غیرمستقیم است. همچنین گوگل با همکاری شرکت Magid Glove & Safety طی هفته های آینده 2 تا3 میلیون ماسک می سازد. در کنار این موارد شرکت گوگل به دولت، فراوری نمایندگان و توزیع نمایندگان یاری می نماید تا دستگاه های ونتیلاتور بسازند.

یاری های گوگل به کسب و کارها شامل یک صندوق 200 میلیون دلاری برای موسسات اقتصادی و سازمان های غیردولتی است تا به کسب و کارهای کوچک یاری نمایند. علاوه برآن تمام کسب و کارهای کوچک که طی سال گذشته که تراکنش بانکی داشته و حساب های بانکی شان فعال بوده، به 340 میلیون دلار اعتبار Google Ads دسترسی خواهند داشت.

بقیه بودجه ای که گوگل در نظر گرفته شامل مبلغ 250 میلیون دلاری برای تبلیغات سازمان جهانی بهداشت و سازمان های دولتی است تا اطلاعات مهم درباره ویروس کرونا را منتشر نمایند.

علاوه بر آن 20 میلیون دلار اعتبار سرویس Google Cloud نیز برای محققان در نظر گرفته شده تا با استفاده از قدرت رایانش از راه دور بتوانند روی درمان های احتاقتصادی این ویروس پژوهش و اطلاعات را ردیابی نمایند.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 22793

به "یاری 800 میلیون دلاری گوگل برای مقابله با ویروس کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یاری 800 میلیون دلاری گوگل برای مقابله با ویروس کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید