کمبود برق شهرک های صنعتی قم مانع سرمایه گذاری خارجی است

به گزارش بلاگ پو، خبرنگاران: رئیس اتاق بازرگانی قم گفت: چند شرکت از کشورهای چین و هند به استان قم آمدند تا در زمینه فولاد سرمایه گذاری انجام بدهند اما به خاطر مشکل برق واحدهای صنعتی محمود آباد این موضوع منتفی شد.

کمبود برق شهرک های صنعتی قم مانع سرمایه گذاری خارجی است

به گزارش خبرنگاران ازقم، ابوالفضل خاکی عصر امروز در نشست کارگروه اقتصاد که در سالن امام رضا (ع) استانداری قم برگزار گردید با اشاره به مسائل شهرک های صنعتی قم در زمینه تامین برق اظهار کرد: چند شرکت از استان اصفهان قصد داشتند تا در شکوهیه سرمایه گذاری نمایند که این موضوع به دلیل مسائل و کمبود برق منحل شد.

رئیس اتاق بازرگانی قم اضافه کرد: در شهرک شکوهیه نیز واحدهای صنعتی داریم که سهم خودشان را بابت پول برق پرداخت نموده اند، اما معین نیست شرکت برق چه زمانی اشتراک برق را به آن ها بدهد.

خاکی با اشاره به سرمایه گذاری شرکت های هندی و چینی در زمینه فولاد قم اعلام کرد: چند شرکت از کشورهای چین و هند به استان قم آمدند تا در زمینه فولاد سرمایه گذاری انجام بدهند اما به خاطر مشکل برق واحدهای صنعتی محمود آباد این موضوع منحل شد.

وی با اشاره به کمبود فولاد در قم مطرح کرد: برای برطرف کمبود فولاد و آهن در استان قم می توانیم این مشکل را با آهن آلات ماشین های فرسوده برطرف کنیم.

رئیس اتاق بازرگانی قم با اشاره به سرمایه گذاری کشورهای خارجی در استان قم خاطر نشان کرد: در جهت برطرف مسائل واحدهای صنعتی و پیشرفت استان قم در زمینه صنعت، امکان سرمایه گذاری در منطقه رستم خانی قم که در کیلومتر 10 جاده تهران است، وجود دارد و در این زمینه می توان با شرکت های چینی رایزنی انجام داد.

ب

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: تسنیم
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 17589

به "کمبود برق شهرک های صنعتی قم مانع سرمایه گذاری خارجی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمبود برق شهرک های صنعتی قم مانع سرمایه گذاری خارجی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید