کلوپ: مقابل نیوکاسل خوب جنگیدیم و به بازیکنانم افتخار می کنم، دیدن صلاح در آن وضعیت ناراحت کننده بود

به گزارش بلاگ پو، یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول از عملکرد شاگردانش مقابل نیوکاسل ابراز رضایت کرد.

کلوپ: مقابل نیوکاسل خوب جنگیدیم و به بازیکنانم افتخار می کنم، دیدن صلاح در آن وضعیت ناراحت کننده بود

به گزارش خبرنگاران، یورگن کلوپ که تیم تحت هدایتش شب گذشته (شنبه) در چارچوب هفته سی وهفتم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه سنت جیمز پارک در دقایق سرانجامی بازی با نیوکاسل پیروز به کسب سه امتیاز ارزشمند با پیروزی 3 بر 2 مقابل میزبان خود شد، پس از این بازی به شبکه تلویزیونی اسکای اسپورتس گفت: ما با قلب مان به پیروزی در این بازی رسیدیم. اکنون می توانیم در مورد بازی و در مورد فوتبال صحبت کنیم چون بخش های خیلی خوب زیادی در این دیدار وجود داشت اما روشی که نیوکاسل بازی می کرد، کار ما را برای کنار آمدن با شرایط بازی سخت کرد.

وی افزود: دیدن صلاح در آن وضعیت که به زمین افتاده بود، ناراحت کننده بود و اوریگی که به جای او به بازی آمد، خیلی این فصل فرصت بازی پیدا نکرده بود اما دیدید که گل فزونی ما را او به کمک ژردان شکیری به ثمر رساند. پیروزی فوق العاده ای بود و ما کاملاً شایسته این پیروزی بودیم، آن هم در تقابل با تیمی که خیلی سرسخت و قدرتمند است. بازیکنان نیوکاسل به لحاظ فیزیکی قویتر از ما بودند، برای همین باید سخت در جریان بازی می جنگیدم. ما خوب جنگیدیم و به بازیکنانم افتخار می کنم.

سرمربی لیورپول در پاسخ به این پرسش که آیا در مقاطعی از بازی عصبی نبودید؟، گفت: خیر، من کاملاً آرام بودم. با توجه به شرایطی که بر بازی حاکم بود، باید بازیکنان را برای ارائه عملکردی بهتر تحریک می کردیم، اما وقتی محمد صلاح دچار مصدومیت شد، به بازیکنانم گفتم که تنها راه بازی کردن فوتبال، پاس دادن بین خطوط است و در سرانجام بازی هم بازیکنان مان سرحال بودند.

کلوپ شرح داد: ما به ضربات شروع مجدد نیاز داشتیم و برای همین شرایط را طوری فراهم کردیم که بازیکنان نیوکاسل مجبور به خطا روی بازیکنان ما شوند. واقعاً به کاری که بازیکنانم در این دیدار کردند، افتخار می کنم.

وی در سرانجام با اشاره به بازی آخر تیمش در فصل جاری لیگ برتر انگلیس که مقابل ولورهمپتون خواهد کرد، یادآور شد: باید برای تلاشی که نیوکاسل در این بازی کرد تا در آخرین بازی خانگی اش به پیروزی برسد، ارزش قائل شد، اما در نهایت این ما بودیم که سه امتیاز را از آن خود کردیم و اکنون باید به فکر آخرین بازی مان باشیم.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 6815

به "کلوپ: مقابل نیوکاسل خوب جنگیدیم و به بازیکنانم افتخار می کنم، دیدن صلاح در آن وضعیت ناراحت کننده بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلوپ: مقابل نیوکاسل خوب جنگیدیم و به بازیکنانم افتخار می کنم، دیدن صلاح در آن وضعیت ناراحت کننده بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید