کرسی های آزاد اندیشی با رعایت اصل بی طرفی در دانشگاهها برگزار گردد

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، حسن بلوریان در کمیسیون دانشجویی با حضور روسای دانشگاهها و مراکز آموزش عالی بروجرد، گفت: دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی موظفند در سال تحصیلی جدید برای استقبال از دانشجویان آمادگی لازم را داشته باشند.

کرسی های آزاد اندیشی با رعایت اصل بی طرفی در دانشگاهها برگزار گردد

وی، گفت: هر ساله در اول مهر ماه با آغاز سال تحصیلی جدید به تعداد دانشجویان جدید الورود اضافه می گردد و با این تفسیر پیگیری و برطرف مسائل سرویس های ایاب و ذهاب دانشجویان در مراکز آموزش عالی و دانشگاه های شهرستان لازم است.

معاون سیاسی امنیتی فرمانداری بروجرد، توضیح داد: همچنین برای آمادگی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی برای ارائه خدمات مناسب آموزشی و رفاهی به دانشجویان و استقبال از دانشجویان جدیدالورود به نحو مطلوب تدابیر لازم اتخاذ گردد.

بلوریان، ادامه داد: برگزاری کرسی های آزاد اندیشی با رعایت اصل بی طرفی در فعالیت های برنامه ریزی گردیده مراکز آموزش عالی و دانشگاه های گنجانده گردد تا از این طریق دانشجویان در رابطه با مسائل روز به بحث و تبادل نظر بپردازند.

وی دانشجویان را سرمایه های اجتماعی با ارزش تلقی کرد و اضافه نمود: این سرمایه ها آینده کشور را می سازند و می طلبد مسئولان امر در آماده سازی هر چه بهتر فضای آموزشی دانشگاه ها برای حضور مثمر ثمر دانشجویان تلاشی مضاعف داشته باشند.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 1521

به "کرسی های آزاد اندیشی با رعایت اصل بی طرفی در دانشگاهها برگزار گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرسی های آزاد اندیشی با رعایت اصل بی طرفی در دانشگاهها برگزار گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید