کاخ پترهوف روسیه

به گزارش بلاگ پو، کاخ پترهوف روسیه کاخ عظیم و باشکوهی ست که در سنت پترزبورگ روسیه و به دستور پتر کبیر برای فرمانروایی ساخته شد که بعد ها و در سال 2007 تا کنون بعنوان یکی از عجایب روسیه شناخته شده است و همپنین در میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده است.

کاخ پترهوف روسیه

این کاخ که قصر خصوصی پتر کبیر بوده است مجموعه ای از قصر و باغ بوده که گاهی با نام ورسای روسیه شناخته میشود. داخل این باغ را آبشارها و مجسمه های بی شمار طلایی و برنز در برگرفته است.

روبروی کاخ و درست روی پله ها آبشاری پله ای واقع شده است که در نوع خود منحصر به فرد بودن باغ را به نمایش میگذارد. این باغ در قرن های 17 و 18 توسط دختر پتر کبیر ، الیزابت گسترش یافت. این باغ در ضلع جنوبی سواحل خلیج فنلاند و در منطقه فدرال سنت پترزبورگ با معماری غرب گونه خود قرار گرفته است.

مجسمه های بی شماری با رنگ طلایی در این باغ چشم انداز زیبایی را بوجود آورده اند که هر کدام نمادی از تاریخ به شمار میروند. این باغ از 4 بخش باغ ها ، کاخ بزرگ ، فواره ها و آبشار ها تشکیل شده است.

کاخ بزرگ شامل 30 اتاق با دکوراسیون مجلل و نقاشی و تراشکاری هنرمندانه ای ساخته شده است. سایر کاخ های این باغ به نام های مون پلیسر ، مارلی ، هرمیتاژ پترهوف و کوتیج هستند.

در این زمین دو باغ یکی در بالا و دگری در پایین باغ ساخته شده است که بازدید از باغ بالا رایگان و بازدید از باغ پایین به علت ریزه کاری های فراوان در ساخت آن هزینه برابر با 450 روبل را در بر دارد.

176 فواره در این باغ وجود دارند.هم چنین 6 آبشار از جمله آبشار تچه طلایی هیل فاونتین ، تریک ، شیر هرمی ، خورشید و نپتون قرار دارند. آبشار بزرگ این باغ دارای 64 فواره و 200 مجسمه برنزی است.

اگر به روسیه سفر می کنید بازدید از این بنای منحصر به فرد را از دست ندهید.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: جاده های سبز
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 33124

به "کاخ پترهوف روسیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاخ پترهوف روسیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید