چگونه عکس و نوشته ها را با موبایلم اسکن کنم؟

به گزارش بلاگ پو، یکی از سوالات متداول بین اغلب افرادی که از موبایل های خود برای امور کاری استفاده می نمایند این است که چگونه باید با موبایل خود عکس و اسناد را اسکن نمایند.

چگونه عکس و نوشته ها را با موبایلم اسکن کنم؟

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب می توان با یاری چند ابزار ساده به سادگی عکس ها و تصاویر را اسکن کرد . ما ابزارهایی رابه شما معرفی می کنیم که در پلی استور موجودند و کارایی قابل قبولی دارند. توصیه می کنیم حتما این ابزارها را از درگاه مطمئنی مثل پلی استور دریافت کنید. با ما همراه باشید:

Smart Doc

یکی از برنامه های محبوب کاربران اندرویدی ابزاری به نام Smart Doc است. این ابزار نه تنها به سرعت تصاویر را اسکن می نماید، بلکه برای اسکن اسناد از 40 زبان پشتیبانی می نماید و این یعنی شم به یک ابزار حرفه ای دانشجویی و علمی دسترسی دارید.

Tiny Scanner

یکی ازمهم ترین ویژگی های این ابزار حجم کم در کنار کارایی بالا است. از سوی دیگر شما می توانید برای ذخیره سازی تصاویر به وسیله این ابزار از فرمت پی دی اف نیز بهره ببرید.

Simple Scan

اگر حوصله برنامه های پیچیده و زمانبر را ندارید و البته عجله دارید هر چه سریع تر یک فایل عالی و جمع و جور دی اف از مدارک کاغذی داشته باشید حتما این ابزار را امتحان کنید.

Fast Scanner

همانطور که از نامش پیداست، در این برنامه سرعت حرف اول را می زند پس عجله کنید و با مراجعه به پلی استور این برنامه را دانلود و به راحتی با دیگر دیوایس های خانگی همگامش کنید.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: انتخاب
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 2503

به "چگونه عکس و نوشته ها را با موبایلم اسکن کنم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه عکس و نوشته ها را با موبایلم اسکن کنم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید