چرا مهدی جاوید در لیست تیم ملی فوتسال نیست؟

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، لیست تیم ملی فوتسال ایران برای سفر به صربستان و برگزاری بازی تدارکاتی با این تیم در شرایطی اعلام شده است که نام مهدی جاوید بازیکن گیتی پسند در این لیست قرار ندارد.

چرا مهدی جاوید در لیست تیم ملی فوتسال نیست؟

مهدی پاسبانی سرپرست تیم گیتی پسند در این خصوص به خبرنگاران، گفت: جاوید مصدومیتی دارد و چند هفته تمرینات پرفشار نداشته است. او بیشتر زیر نظر پزشکان و فیزیوتراپ تیم بوده است و صرفا برای یاری به تیم در روز مسابقه، بازی نموده است. فکر می کنم جاوید صحبت هایی با مسئولان تیم ملی در این ارتباط داشته است.

سرپرست گیتی پسند درباره برگزاری بازی تدارکاتی با صربستان در شرایطی که لیگ در مرحله حساس پلی آف قرار گرفته است، تاکید نمود: مسابقات در فیفا دی برگزار می گردد و امیدواریم که بازیکنانمان سالم برگردند. به هر حال خستگی بازی در صربستان و رفت و برگشت به این کشور روی عملکرد بازیکنان و تیم تاثیرگذار است. هرچند که از همان ابتدای فصل بنای ما همکاری با تیم ملی بوده و مسئله ای از این بابت نداشته ایم.

پاسبانی درباره دیدار با مقاومت البرز در هفته دوم مرحله پلی آف، توضیح داد: ما امروز وارد کرج شدیم و یک تمرین عرق گیری خواهیم داشت. امیدواریم با انجام یک بازی خوب مثل بازی اول پیروز شویم و صعودمان به دور بعد قطعی گردد. در مرحله پلی آف هیچ چیز تعیین نیست و این مرحله حساسیت خاص خودش را دارد.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 4319

به "چرا مهدی جاوید در لیست تیم ملی فوتسال نیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا مهدی جاوید در لیست تیم ملی فوتسال نیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید